  • Data: 2003-01-09 13:29:39
    Temat: Re: pewnie juz bylo: wlasnosc negatywow
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PO CO ZAKLADOWI KLISZA Z ZDJECIAMI
    > KLIENTA ? Moim zdaniem chodzi tutaj tylko i wylacznie o wyciagniecie
    > dodatkowych pieniedzy.

    Pewnie!!
    Przypomni Ci się że chciałeś obdarować jeszcze tymi zdjęciami
    ciocię, babcię i innych krewnych, to gdzie zrobisz odbitki?? ;))
    Pewnie nie u konkurencji :)

    A z prawami autorskimi to chyba przesada. Mam kliszę moich zdjęć
    zrobioną przez fotografa. To co teraz muszę przy okazji każdej odbitki
    biegać do autora i prosić go o pozwolenie czy mogę zrobić odbitkę :)

    Pozdrawiam

    Darek