  • Data: 2003-01-10 14:56:42
    Temat: Re: pewnie juz bylo: wlasnosc negatywow
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BaLab" <b...@p...com> niebacznie popelnil
    news:avkah5$gn1$1@news.tpi.pl:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w
    > wiadomości news:MPG.18879140a7849d998969c@news.tpi.pl...
    Ano wlasnie,
    Wszyscy uwazaja ze zdjecia zrobone przez fotografa (~fotografika)
    to dzielo unikalne, autorskie ...bla bla.
    To moze i Pan Zdzisio elektryk ma prawa atorskie do rysunku co
    go byl nabazgral na skrawku gazetki jak mi glazurke ze szlaczkiem
    na scianie walnie?!
    Burzacych sie wlascicieli FOTO-Uslug pytam: a ilez indywidualnosci
    mozna zawrzec w sztampowej legitymacujnej czy paszportowej
    (scisle okreslone wymagania) fotce?

    > Ich sprawa - a dlaczego nie? Ja też pisząc program nie daję kodu
    > źródłowego, aby inni mogli sobie samodzielnie kompilować.
    Ale Ty i, od biedy, fotograf robiacy landszafcik z mloda para
    na pierwszym planie tworza jakies dzielo.

    --
    pozdro
    poreba