  • Data: 2003-01-11 15:44:48
    Temat: Re: pewnie juz bylo: wlasnosc negatywow
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ich sprawa - a dlaczego nie? Ja też pisząc program nie daję kodu źródłowego,
    > aby inni mogli sobie samodzielnie kompilować. Biorę kasę za każdą kopię. I
    > fotograf ma do tego takie same prawo. Zrozum - umawiasz się na zdjęcie - 3
    > odbitki, to dostajesz zdjęcie. Dogadaj się przed zdjęciem, że chcesz mieć
    > też negatyw i wtedy mozesz mieć pretensję, jesli Ci nie wyda.

    Mistrzu, jakby mi zaklad nie oddal negatywu z zdjec slubnych, to w ogole
    bym mu nie zaplacil i czym predzej zrobil zdjecia u konkurencji. Mamy teraz
    wolny rynek, wiec w ogole nie rozumiem po cholere zaklad robi sobie zle ?!
    Bo przeciez w ten sposob on dziala sobie sam na niekorzysc !

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/