  • Data: 2024-03-28 18:47:58
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2024 o 18:21, J.F pisze:

    > Nie wiem, jaka jest jakość tego dowodu, i na ile może udawać prawdziwy
    > ..

    Pewnie dość skutecznie dopóki ktoś nie zechce do jakiejś bazy wpisać. No
    ale tak czy inaczej to już aktywne ukrywanie się. Tego raczej nie robią
    ludzie którzy po prostu chcą zerwać kontakty z rodziną.

    > przyjezdza Ukrainiec do nas, dostaje Pesel, płaci podatki,
    > składkę zdrowotną ... i nawet nie wiem, czy ma jakis dokument
    > na ten pesel.

    Ukraincy to dość wyjątkowy przypadek chyba a nie reguła. Ale nawet ten
    pesel żeby dostać to trzeba mieć legalnie przekroczoną granicę czyli na
    dokument który jest w bazie. No i już tak prosto nie jest.

    > Pewnie kartę pobytu, ale Polak na Słowacji nawet tego nie wymaga.

    Ale jak chce firmę założyć albo ichny nip to też da się na kolekcjonerski?

    > Paszporty na granicach zewnętrznych Schengen ...

    Ale w bazie są.

    > Karte Ekuz wyda słowacki NFZ, skoro tam mieszka.

    Nie - najpierw musi się ubezpieczyć w ichnym nfzcie. Myślisz, że
    wystarczy się przedstawić jakkowiek i już nazywasz się jak chcesz?

    > Wizy.
    > Bo reszta ... nie jestem pewny.

    Dobra - co najmniej od dekady, więc na potrzeby naszej dyskusji "od zawsze"

    > To są legalni :-)

    Więc większość jest legalna:P

    --
    Shrek