  • Data: 2004-05-13 14:56:39
    Temat: Re: pederasci
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz. Czyżbyśbył jakąś ultradewotą żądającą delegalizacji
    > wszelkiej antykoncepcji? Bo antykoncepcja też powoduje stosunku nie
    > prowadzące do prokreacji...

    No i dostalo mi sie od homofobow.
    To tylko luzna, mozliwa linia obrony osoby potepiajacej pederastow,
    niekoniecznie w calej rozciaglosci moja.
    Poza tym nalezy rozroznic swiadoma antykoncepcje od sklonnosci do pewnych
    zachowan. Chyba ze sugerujecie, ze homoseksualizm jest swietna, naturalna
    metoda antykoncepcji i polecacie jej uzywanie wszystkim i sami z niej
    korzystacie, wiec opinia jest poparta doswiadczeniami praktycznymi.

    Zapewne nie wykazano zwiazku miedzy nieplodnoscia, a wadami genetycznymi
    potencjalnych rodzicow.
    Co nie znaczy, ze taka korelacja nie istnieje. Dobor naturalny rzadzi sie
    swoimi prawami i dlugo jeszcze ich nie zrozumiemy.
    Ale: wszelkie _naturalne_ utrudnienia rozrodu osobnikow sa przeciez czescia
    mechanizmu ewolucji (patrz Zubry z puszczy Bialowieskiej: z powodu
    krzyzowania sie osobnikow z ograniczonej populacji, zapadaja na choroby
    narzadow plciowych, utrudniajace lub uniemozliwiajace rozrod).

    Kto z Was jest w stanie wykluczyc, ze homoseksualizm nie jest rowniez
    pewnym, genialnym byc moze, mechanizmem ewolucyjnym? To, ze probujemy
    przechytrzyc nature, leczymy choroby i pomagamy zapladniamy in vitro, nie
    znaczy ze mechanizmy naturalne sa zle. Wlasnie wyksztalcily w nas nowe
    umiejetnosci, czyli spowodowaly ewolucje.

    WL