  • Data: 2006-04-13 19:26:22
    Temat: Re: parkingi a prawo o ruchu drogowym
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "anakonda" <a...@o...pl> napisał:

    > ci co zostali ukarani to zostali ukarani niesłusznie.
    A kto stwierdził, że niesłusznie ? Orzekł to sąd ?
    Czyż ukarani nie przyjęli mandatów ? Czuli się niewinni ?
    Nie było to wykroczenie ?

    >policjant kogoś ukarał niesłusznie to może mieć kłopoty
    >,będą odwołania i tp. i będzie drążenie tematu.
    Zartujesz z tymi kłopotami. A odwołuwac sie może ukarany w ciagu
    7 dni pod warunkiem, ze popełniony czyn nie był wykroczeniem.

    >pewnie dostali by po głowach od przełożonego,
    Z księżyca waśc się urwałeś. Zrobiłem fotkę jak pojazd policji parkuje
    za znakiem zakazu zatrzymywania. Po opublikowaniu w prasie odpowiedz
    była - widocznie załatwiali sprawy służbowe-przecież nie bedą szukać
    parkingu :-(

    --
    Artur Golański