  • Data: 2006-04-13 19:45:50
    Temat: Re: parkingi a prawo o ruchu drogowym
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał
    > To tylko przejęzyczenie wynikające z pośpiechu.

    Ok, staram się zawsze zwracać uwagę bo denerwuje mnie ten błąd

    > A kiedyś była? ZTCW to wątpliwości sądów jak rozumieć/interpretować
    > konkretny przepis prawa rozstrzyga SN. Oczywiscie, jeśli interpretacja
    > przepisu jest watpliwa.

    Pewnie, że była, przecież TK do czasu wejścia w życie nowej konstytucji miał
    prawo dokonywać legalnej wykładni przepisów. A co do interpretacji SN to
    zgadzam się, ze względu na autorytet tego sądu jego wykładnia (najczęściej
    wpisana do księgi zasad prawnych) ma duże znaczenie, i aczkolwiek nie jest
    wiążąca to w praktyce nie ma sądów niższego rzędu, które by takiej wykładni
    nie przyjęły.

    --
    PAVEL