  • Data: 2002-05-02 13:44:34
    Temat: Re: paragon a gwarancja
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Nowak" <5...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aarelv$re9$1@news.tpi.pl...

    > Moja teoria na ten temat jest taka, ze po prostu licza na to, ze
    nieswiadomy
    > niczego jegomosc zgubi paragon i wtedy nie beda mu musieli naprawiac. No
    > coz... Polska.
    >
    > A ze stosuje sie takie praktyki, to jest pewne na 100%. Radio samochodowe
    > Daewoo (czy jak to sie pisze?). Co ciekawe (pan w serwisie sie na to
    > powolywal) jeden z punktow "warunkow gwarancji" mowi, ze wazna jest ona
    > "tylko z dowodem zakupu".
    >
    > Inna sprawa to, czy jest to (takie praktyki) zgodne z prawem?
    > Pomoze nam ktos rozstrzygnac dylemat?

    Gwarancja jest wolna wola producenta i bonusem z jego strony. I moze byc tam
    dowolny warunek niesprzeczny z "zasadami wspolzycia spolecznego".
    A warunek posiadani dowodu zakupu jest sensowny - inaczej sklep+kupujacy
    moglby latwo robic producenta w balona.
    A gwarancje zszywaja z paragonem, abys tego nie zgubil.

    --
    Jacek