  • Data: 2002-05-02 13:24:51
    Temat: Re: paragon a gwarancja
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś tu jest nie tak... Powiedzmy, że kupię komuś prezent
    > i mam mu go dać z paragonem??? Co za bzdura!
    > Gwarancja jest od producenta i nie powinna mieć nic
    > wspólnego z paragonem. Sklep na gwarancji przybija swoją
    > pieczątkę, wpisuje datę zakupu i na tej podstawie staje się
    > pośrednikiem między nabywcą a gwarantem.
    >
    > Ostatnio zauważyłem, że rzeczywiście zszywają mi w sklepie
    > gwarancję z paragonem. Po co im paragon?

    Moja teoria na ten temat jest taka, ze po prostu licza na to, ze nieswiadomy
    niczego jegomosc zgubi paragon i wtedy nie beda mu musieli naprawiac. No
    coz... Polska.

    A ze stosuje sie takie praktyki, to jest pewne na 100%. Radio samochodowe
    Daewoo (czy jak to sie pisze?). Co ciekawe (pan w serwisie sie na to
    powolywal) jeden z punktow "warunkow gwarancji" mowi, ze wazna jest ona
    "tylko z dowodem zakupu".

    Inna sprawa to, czy jest to (takie praktyki) zgodne z prawem?
    Pomoze nam ktos rozstrzygnac dylemat?

    Pozdrawiam,
    PN