  • Data: 2002-05-07 15:25:14
    Temat: Re: paragon a gwarancja
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 May 2002, Bimi wrote:

    > I tu właśnie przechodzimy do sedna. Czy "nie powinien być" oznacza, że takie
    > praktyki są nielegalne?

    Oczywiście nie, w końcu obowiązuje zasada swobody umów, a ustawa wyraźnie
    takiego zastrzeżenia nie zabrania.

    > Czy jak bym poszedł do sądu domagając się
    > uwzględnienia mojej gwarancji pomimo, iż zgubiłem paragom, to bym wygrał?

    Jeśli nie było karty gwarancyjnej, to wątpliwe żeby sąd uznał twoje
    roszczenie, chyba tylko na tej podstawie że na takie towary zwyczajowo
    (prawie zawsze) gwarancji się udziela.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)