  • 11. Data: 2021-07-03 10:36:40
    Temat: Re: palik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 10:13:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mają się w postanowieniu na WIKI powołać

    Nie strugaj głupka. W drugim linku jest podstawa prawna.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2021-07-03 10:51:54
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Znak geodezyjny:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_geodezyjny
    > https://geoportal360.pl/blog/znaki-geodezyjne/
    > Krótko mówiąc, zarzut jest bezzasadny i świadczy najwyżej o tym że
    > proboszcz grywa w karty z naczelnikiem policji.

    cyt.
    Typ F - jest to pal drewniany podobny do typu E, lecz bez poprzecznej belki.

    Dzięki p.Maciejeski. Teraz widzimy, że kara jest zasadna.

  • 13. Data: 2021-07-03 11:13:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.07.2021 o 10:51, Astralny Rębajło pisze:

    > cyt.
    > Typ F - jest to pal drewniany podobny do typu E, lecz bez poprzecznej belki.
    >

    > Dzięki p.Maciejeski. Teraz widzimy, że kara jest zasadna.

    "Średnica takiego znaku powinna wynosić 15 cm, a długość 1m."

    O, na pewno ta pani taki pal z ziemi wyrwała.

    MJ

  • 14. Data: 2021-07-03 11:37:39
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    sobota, 3 lipca 2021 o 11:13:51 UTC+2 Michal Jankowski napisał(a):

    > "Średnica takiego znaku powinna wynosić 15 cm, a długość 1m."
    >
    > O, na pewno ta pani taki pal z ziemi wyrwała.

    Kartka A4 ma jakieś 210x297mm, A5 tj. 1/2 A4 ma połowe tego.

    Tj. po krótszym boku 148mm i ten palik właśnie wygląda na 150mm.

    A waść raczej nie masz wyobraźni, tak wnioskuję.
    Toć taki pal wystarczy kopnąć 2x z jednej strony, 2x z drugiej i wyjąć:)

    Ważne że mamy wątek katolicki w niusie z "ż" gazetki dla polaków:)
    A że dali za 333 pln działkę, można się oburzać.

  • 15. Data: 2021-07-03 11:40:37
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > "Średnica takiego znaku powinna wynosić 15 cm, a długość 1m."
    >
    > O, na pewno ta pani taki pal z ziemi wyrwała.
    >
    > MJ

    Gdyby pani wyrwała pal z budowy jakiej synagogi, albo naruszyła tęczę
    sodomicką, łooo wtedy "ż" media dla polaków śpiewały by inaczej, a tak?
    Walim my w katoli, a jak!

  • 16. Data: 2021-07-03 13:47:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2021 o 11:13, Michal Jankowski pisze:

    > "Średnica takiego znaku powinna wynosić 15 cm, a długość 1m."
    > O, na pewno ta pani taki pal z ziemi wyrwała.

    Powiedzmy, że w terenie palik ma 80 cm, choć nie wiem, czy ów metr ma
    być nad ziemią, czy liczy się z częścią podziemną. No i z tego powodu,
    że ktoś zbyt krótki palik wbił przestaje być palikiem?

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-07-03 13:51:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2021 o 11:40, Astralny Rębajło pisze:

    > Gdyby pani wyrwała pal z budowy jakiej synagogi, albo naruszyła tęczę
    > sodomicką, łooo wtedy "ż" media dla polaków śpiewały by inaczej, a tak?
    > Walim my w katoli, a jak!

    Dziennikarze mają to do siebie, że nie chce im się nic sprawdzać.
    Przecież gołym okiem widać, że kobieta celowo i złośliwie wywalała ten
    palik. Bo gdyby nawet miał wymiary pożądane przez Michała, ale byłoby
    prawdopodobne, że kobieta to nieświadomie zrobiła, to słowem bym się nie
    odezwał.

    Jeśli już koniecznie uważała palik za jakiś szczególnie niebezpieczny,
    to powinna wezwać Straż Miejską, Policję, administratora terenu. Takie
    miejsce można ogrodzić kolorową taśmą. Pomalować jaskrawie.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2021-07-03 13:54:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 13:47:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No i z tego powodu,
    > że ktoś zbyt krótki palik wbił przestaje być palikiem?

    Dokładnie. Zwroć uwagę na wymaganą średnicę. Nie chce mi się kopać po
    aktach prawnych, ale zapewne byle kto nie może postawić legalnego znaku.
    Zapewne ukończenie seminarium duchownego nie wystarcza :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 19. Data: 2021-07-03 14:01:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 13:51:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > palik. Bo gdyby nawet miał wymiary pożądane przez Michała, ale byłoby
    > prawdopodobne, że kobieta to nieświadomie zrobiła, to słowem bym się nie

    No i owszem, wyrwała go złośliwie. Jest jakiś artykuł kodeksowy na
    złośliwe wyrywanie palików? Zwłaszcza takich które ktoś złośliwie (bo
    lokalesi się sprzeciwiali) wtyka? :) Ty, Tomasik, jesteś wiejski filozof
    i naciągacz faktów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2021-07-03 14:03:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > palik. Bo gdyby nawet miał wymiary pożądane przez Michała, ale byłoby
    > prawdopodobne, że kobieta to nieświadomie zrobiła, to słowem bym się nie

    A nie powinien mieć jakiegoś napisu, że znak pomiarowy uszkodzenie
    podlega karze?

    MJ