    Subject: Re: oszukana przez męża pomocy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 11 Aug 2016 22:02:51 +0200

    5...@n...neostrada.pl

    > Ale będzie również jej, kiedy fiskus zwróci się do niej (i do nabywcy) o
    > zapłatę VAT

    Jeśli nie ma jej podpisu, to umiarkowany. To nie jaj faktura, tylko
    fałszywy dokument z danymi jej firmy.

    > Nie mam pewności co do AC, ale OC na 100% można mieć na siebie nie będąc
    > właścicielem pojazdu. W polisach występują ubezpieczający/ubezpieczony,
    > a nie płatnik.

    Za szkody spowodowane pojazdem odpowiada jego WŁAŚCICIEL. Nie widzę
    sensu ubezpieczania się przez inną osobę od takiej odpowiedzialności.
    Natomiast oczywiście płatnikiem może być każdy.