eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszukana przez biuro podróży › Re: oszukana przez biuro podróży
  • Data: 2007-07-04 18:33:52
    Temat: Re: oszukana przez biuro podróży
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    anna napisał(a):
    > Witam
    > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch
    > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży.
    > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę)
    > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży
    > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana
    > czy w takim wypadku można złożyć reklamację?
    > w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi
    > być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem
    > stało się inaczej.
    > czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (
    > tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się
    > odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu???
    > bardzo dziękuję za pomoc
    > sprawa zaczęcła się dziś w nocy i nie wiemy co z tym zrobić
    > Ania
    >
    >

    reklamację powinien podpisać rezydent/pilot od razu, czyli już podczas
    wyjazdu, i na tej podstawie w biurze domagać się można uznania tej
    reklamacji (chyba jest 7 dni na jej wniesienie - dlatego tak ważny jest
    podpis osoby w imieniu biura, i biuro ma 30 dni na rozpatrzenie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1