eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszukana przez biuro podróży › Re: oszukana przez biuro podróży
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: Klara Bemol <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszukana przez biuro podróży
    Date: Wed, 04 Jul 2007 20:33:52 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 32
    Sender: h...@x...jgora.dialog.net.pl
    Message-ID: <f6gp6g$mbu$1@news.wp.pl>
    References: <f6fiul$qgh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: h...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: xdsl-6625.jgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.wp.pl 1183574033 22910 87.105.76.225 (4 Jul 2007 18:33:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jul 2007 18:33:53 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <f6fiul$qgh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20061206)
    X-Original-Organization: My Sami
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:471105
    [ ukryj nagłówki ]

    anna napisał(a):
    > Witam
    > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch
    > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży.
    > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę)
    > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży
    > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana
    > czy w takim wypadku można złożyć reklamację?
    > w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi
    > być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem
    > stało się inaczej.
    > czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (
    > tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się
    > odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu???
    > bardzo dziękuję za pomoc
    > sprawa zaczęcła się dziś w nocy i nie wiemy co z tym zrobić
    > Ania
    >
    >

    reklamację powinien podpisać rezydent/pilot od razu, czyli już podczas
    wyjazdu, i na tej podstawie w biurze domagać się można uznania tej
    reklamacji (chyba jest 7 dni na jej wniesienie - dlatego tak ważny jest
    podpis osoby w imieniu biura, i biuro ma 30 dni na rozpatrzenie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1