  • 1. Data: 2003-10-12 17:09:24
    Temat: orzeczenia Sadu najwyzszego
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    witam :)

    Gdzie w internecie znajde orzeczenia Sadu najwyzszego ?

    w...@g...pl gg:4331408
    " Ave Nosferatus, Vivat Dragonys"

  • 2. Data: 2003-10-12 17:36:12
    Temat: Re: orzeczenia Sadu najwyzszego
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    > witam :)
    >
    > Gdzie w internecie znajde orzeczenia Sadu najwyzszego ?

    Chodzi mi dokladnie o orzeczenie I PRN 72/96 (ONSAP 1997/7/115). Takie
    znalazlem w internecie. Natomiast w uzasadnieniu wyroku
    mam powolanie sie na orzeczenie I PKN 72/96 (OSNAP 1997/7/115) ktorego w
    internecie nie moglem znalezc. Czy nastapila pomylka w uzasadnienu wyroku ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-12 18:08:47
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

> [...]
    > internecie nie moglem znalezc. Czy nastapila pomylka w uzasadnienu wyroku
    ?

    Ja doszukałam się tego:
    1) I PRN 72/96 (OSNP 1997/7/115)
    2) I PKN 72/96 (OSNP 1997/23/460)
    gdzieś tkwi błąd... (w końcu R do K trochę podobne jest) :-)

  • 4. Data: 2003-10-13 13:12:53
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    > ?
    >
    > Ja doszukałam się tego:
    > 1) I PRN 72/96 (OSNP 1997/7/115)
    > 2) I PKN 72/96 (OSNP 1997/23/460)
    > gdzieś tkwi błąd... (w końcu R do K trochę podobne jest) :-)

    No wlasnie. Grupowicz MAciek przeslal mi te dwa orzecznia. OSNAP 1997/23/460
    z dn 6 lutego 1997r i OSNAP 1997/7/115 z dn 2 pazdiernika 1996 r. W
    uzasadnieniu wyroku jest powolanie sie na "...wyrok Sadu Najwyzszego z dnia
    02 pazdiernika 1996r. I PKN 72/96, OSNAP 1997/7/15..." Tak wiec to orzecznie
    na ktore powoluje sie Sad nie isnieje ? (!).
    Uzasadnienei Sadu dotyczy prywatyzacji zPD "Cotex" w Plocku - firmy
    panstwowej (chodzi o aport majatku skarbu panstwa gdzie pozwana spolka Cotex
    z.o.o, utworzona na bazie majatku skarbu panstwa [ czyli zPD Cotex] nie
    przejela pracownikow Cotexu do przjetego majatku z artykulu 23 prim kodeksu
    pracy.)
    Spolka przejela czesc majatku, logo firmy, kontrakty a nie przejela zadnego
    pracownika Cotexu. Osoba ktora pozywa spolke wystepuje tylko w swoim
    imieniu.
    Moze wiecie jak poprawnie napisac apelacje ?

    I gzie w koincu znalezc wszystkie orzecznictwa SN ? W uzasadnieniu sad
    powoluje sie na nie ale ich znalezienei wyamga duzo czasu iprzeczesywania
    zasobow netu.

  • 5. Data: 2003-10-13 17:30:29
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > Tak wiec to orzecznie na ktore powoluje sie Sad nie isnieje ? (!).

    a może urzędnik sporządzający maszynopis źle przeczytał z oryginału i jest
    to zwykła pomyłka pisarska?
    warto spojrzeć w oryginał...