  • 1. Data: 2003-03-05 14:55:18
    Temat: orzeczenia NSA kasacja?
    Od: "hubert" <h...@p...onet.pl>

    witam wszystkich
    mam pewnie proste dla wielu pytanie: czy od orzeczenia NSA przysługuje
    kasacja do SN??? jeżeli tak to na jakiej podstawie, jeżeli nie to czy tylko
    wyklucza ją art. 57 ustawy o NSA ("Orzeczenia Sądu są prawomocne"), czy coś
    jeszcze.
    dzięki za odpowiedź.
    hubert

  • 2. Data: 2003-03-05 15:29:29
    Temat: Re: orzeczenia NSA kasacja?
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > wyklucza ją art. 57 ustawy o NSA ("Orzeczenia Sądu są prawomocne"), czy coś

    Kasacja nie przysługuje, możliwe jest natomiast wniesienie rewizji nadzwyczajnej.

    Ciacho

  • 3. Data: 2003-03-05 15:33:14
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    hubert wrote:
> [...]
    > wyklucza ją art. 57 ustawy o NSA ("Orzeczenia Sądu są prawomocne"), czy coś

    Od orzeczenie NSA przysługuje tylko rewizja nadzwyczajna.

    KG

  • 4. Data: 2003-03-05 19:02:27
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Od orzeczenie NSA przysługuje tylko rewizja nadzwyczajna.
    >
    > KG

    Hehe .. odnosnie tego pytania przypomniala mi sie sprawa, ktora
    ostatnio opisala Rzeczpospolita. Jakis adwokat wniosl bodajze
    kasacje od wyroku NSA i sie troszeczke zdziwil potem :)

    Jak pokazalem kolegom to o malo ze smiechu nie umarli.

    Konrad