  • Data: 2003-11-08 13:36:46
    Temat: Re: oprogramowanie - legalność
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:boipra$rlu$1@news.onet.pl...

    > Doprawdy? Mam dowód zakupu na dziesiątki programów, a... jakoś żaden już
    > u mnie nie pozostał.
    > Dalej będziesz się upierał, że dowód zakupu jest dowodem czegokolwiek ?

    dowod zakupu powiazany z licencja ...

    > Jakoś nie widzałem w ustawie wzmianki o nalepkach na kompach.
    > *Dowodem* są oryginalne egzemplarze programu ewentualnie
    > umowa o przekazaniu licencji.

    w jakiej to ustawie ? od kiedy to ustawa okresla ze dane oprogramowanie jest
    legalne a jakie nie ? o legalnosci oprogramownia decyduje producen ... jesli
    producent zadecyduje w licencji ze o orginalnosci oprogramowania bedzie
    decydowalo to czy roslinka ktora dostales razem z programem musi stac na
    komputerze i musi byc zywa to bedzie to zgodne z ta licencja ...

    > Niech próbuje.
    > Póki co zajazd policji bez problemu uzna, że jedzie na pirackim
    oprogramowaniu.

    HAHAHAH ehhh wez poczytaj warunki licencji od MS ... a potem pieprz takie
    glupoty ...
    Jesli masz dowod zakupu oraz licencje na uzytkowania oprogramowania (jest
    nia naklejka na obudowie) do tego masz zainstalowany ten system z takim
    numerem jak jest na licencji to policja sobie moze ... skoczyc na piwo
    zamiast sprawdzac czy ktos ma nosnik ...
    I co to znaczy niech probuje dostac orginalny nosnik ??