  • 1. Data: 2003-02-28 11:34:02
    Temat: oplaty allegro - placic czy nie
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    Witam,
    Dzisiaj dostalem takiego oto maila

    Szanowny Panie!
    Na podstawie umowy z dnia 19-09-2002 pomiędzy Intrum Justitia Sp. z o.o. a
    QXL Poland Sp. z o.o. oraz zgodnie z art. 95 § 1 k.c., Intrum Justitia Sp. z
    o.o. zarządza należnościami firmy QXL Poland Sp. z o.o. , której jest Pan
    dłużnikiem z tytułu braku zapłaty za usługi świadczone przez Allegro.pl .
    Zignorowanie wcześniejszych wezwań skierowanych przez QXL Poland Sp. z o.o.
    przyczyniło się do powstania zadłużenia w wysokości :
    Należność główna w kwocie: 25,28 zł
    Odsetki za zwłokę do dnia 27-02-2003: 1,17 zł
    Razem:
    26,45 zł
    Wyżej wymienią kwotę należy uregulować w terminie 7 dni od daty otrzymania
    niniejszego pisma na poniższy rachunek bankowy :
    [ciach]
    O ile w dalszym ciągu nie będzie Pan wykazywał woli współpracy w celu
    rozwiązania istniejącego problemu, zmuszeni będziemy podjąć kroki sądowe i
    egzekucyjne. Uprzedzamy, że przedstawione powyżej działania związane są z
    kosztami, którymi zostanie Pan z całą pewnością obciążony.
    [ciach]

    w zwiazku z tym mam pytanie do szanownych gropowiczow, czy faktycznie za tak
    niewielka kwote oraz niepodpisywanie przezemnie zadnych papierow, wszystko
    bylo zalatwiane przez internet, moga mnie scigac po sadach? Czy moge ich
    spokojnie "olac" i dalej nie placic?

    --
    pzdrv
    thc_dRinker

    P.s. Aby odpisac na priv, usun z adresu [no_spam]

  • 2. Data: 2003-02-28 11:48:48
    Temat: Re: oplaty allegro - placic czy nie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > bylo zalatwiane przez internet, moga mnie scigac po sadach? Czy moge ich

    Kurde, czy w tym kraju wszyscy, wszytkich olewają.
    Może tak zakład pracy mógłby cię olać i nie wypłacić pensji. Tudzież jak
    jeszcze nie dorosłeś do własnych pieniędzy to może rodzice powinni cię olać
    i nie dać ci pieniędzy.
    A najlepiej, żeby olała cię tepsa i wyłączyła ci SDI.

    Korzystałeś, było jasne jak wół na jakich warunkach korzystasz to o co teraz
    masz pretensje.

  • 3. Data: 2003-02-28 12:09:20
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Zignorowanie wcześniejszych wezwań skierowanych przez QXL Poland Sp. z
    o.o.
    : przyczyniło się do powstania zadłużenia w wysokości :

    dług przez zaniechanie, hmmm :-)

[...]

    możesz olać,
    przy okazji przygotuj sobie mowę na przesłuchanie przez prokuratora,
    to o czym piszesz wyżej to przestępstwo z 286 § 3 (do 5 lat bodajże)

  • 4. Data: 2003-02-28 13:00:32
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    > 26,45 zł

    ale sknerus... ahhh ta polska

    Mongooes

  • 5. Data: 2003-02-28 13:04:47
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

> [...]
    > bylo zalatwiane przez internet, moga mnie scigac po sadach? Czy moge ich

    Im się pewnie też nie spieszy, bo to mała kwota i chętnie poczekaliby aż
    odsetki wzrosną. Przecież to czysty zysk. Ale muszą wykazać odrobinę chęci i
    przypomnieć Ci, że masz jeszcze coś do zapłacenia, bo może faktycznie
    zapomniałeś. Za mniej niż trzy lata dostaniesz (być może) kolejną informację
    o podobnej treści, tyle że odsetki będą już znacznie większe.
    Pomyśl jednak, co będzie gdy sprawa faktycznie znajdzie się w sądzie i
    zaległa kwota wzrośnie jeszcze o koszty sądowe, którymi zostaniesz pewnie
    obciążony.

    SOTB

  • 6. Data: 2003-02-28 13:30:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b3nmmh$tpc$1@foka.acn.pl>, Mongooes wrote:
    > ale sknerus... ahhh ta polska

    M.in. póki wszyscy będą tak na nią na każdym kroku pluli tudzież pisali
    Jej nazwę małą literą, póty i mentalność przyzwalająca czy nawet chwaląca
    cwaniactwo kradzieże i oszustwa będzie nadal normą społeczną.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-02-28 18:14:43
    Od: "Michał M." <m...@l...pl>

    Użytkownik "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bylo zalatwiane przez internet, moga mnie scigac po sadach? Czy moge ich

    spokojnie to olej, ale mam nadzieję iż ktoś kiedyś ci się dobierze do skóry
    albo oleje twoje wynagrodzenie
    coraz ciężej się żyje w koło sami naciągacze i olewacze, na flaszkę to
    zapewne ma ale zapłacić za coś z czego korzystał to już niełaska

    Nie pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2003-02-28 19:03:27
    Od: "alla" <a...@t...pl>

> [...]
    > 26,45 zł
    > Wyżej wymienią kwotę należy uregulować w terminie 7 dni od daty otrzymania

    Radze zaplacic i to szybko, nawet po osmiu dnach i wiecej...
    Mojej znajomej dlug urosl do 120 zlotych i chcac nie chcac zaplacila.
    Bowiem urosla jej ta kwota z okolo 30 zl.
    Nie daj sie wciagnac w spirale, dlug nie zmniejszy sie, tylko bedzie sie
    szybko zwiekszal, im wyzsza sume bedziesz zalegal, tym wieksze beda odsetki
    i tak dalej...
    Alla
    Z poborow mozna wyzyc wtedy, kiedy nie ma sie dlugow:)

  • 9. Data: 2003-02-28 20:49:44
    Od: "Michał Juszczyk" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> naskrobał :

> [...]
    > Jej nazwę małą literą, póty i mentalność przyzwalająca czy nawet chwaląca
    > cwaniactwo kradzieże i oszustwa będzie nadal normą społeczną.

    ja piszę i będę pisał jej nazwę małą literą, nigdy nie będę jej oddany, nie
    będę
    patriotą, jak będzie wojna i będą mnie chcieli wziąć do woja to ucieknę
    do lasu
    ten kraj mi zupełnie nic nie dał, wręcz przeciwnie - non stop muszę płacić
    za
    błędy jakichś baranów "na górze", m.in. tych od prywatyzacji największych
    przedsiębiorstw tego kraju...

  • 10. Data: 2003-03-01 01:27:03
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b3oi1s$l7j$1@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Juszczyk wrote:
> [...]
    > do lasu
    > ten kraj mi zupełnie nic nie dał, wręcz przeciwnie - non stop muszę płacić

    Formalnego wykształcenia rozumiem nie posiadasz, a pisać i czytać uczyli
    głównie rodzice i koledzy z podwórka.

    > za
    > błędy jakichś baranów "na górze", m.in. tych od prywatyzacji największych
    > przedsiębiorstw tego kraju...

    No cóż, ja tu widzę wspólny mianownik: bezwzględną postawę roszczeniową
    wyrażająca się m.in. ww. "ten kraj mi zupełnie nic nie dał". To dokładnie
    ta sama kaleka post-socjalistyczna mentalność.
    Dlaczego po prostu twale nie wyemigrujesz?

    --
    Marcin