    From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: operator telekomunikacyjny lamie prawo
    Date: Sun, 23 Apr 2006 21:24:53 +0200

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale o co chodzi?

    1. naruszenie art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo
    telekomunikacyjne (oraz z 2000 roku)
    2. art. 385(1)-385(3) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny
    (niedozwolone postanowienia umowy w trybie określonym w art. 479(36) -
    479(45) KPC i wpisanych do rejestru postanowień uznanych za niedozwolone)

    naruszenia te maja charakter ciagly i trwaja od 2000 roku.
    wprawdzie uokik prowadzi postepowanie wyjasniajace w tej sprawie (od
    prawie roku) ale mam wrazenie ze dziala na zwloke do czasu, az operator
    sam zaprzestanie tych praktyk. prawdopodobnie odbedzie sie to tak, ze
    uokik zakonczy kontrole i wystapi z wezwaniem zaniechania, a operator
    laskawie zaniecha. powstaje jednak pytanie, czy okres od 2000 roku IM
    sie "upiecze" ? jak to mozliwe ze przez tyle czasu nikt nie zareagowal
    na tego rodzaju praktyki ? chcialbym cokolwiek zrobic w tej sprawie
    (moze naglosnic ?) aby nie uszlo im to bezkarnie !

    p/s do MB - o ile dobrze pamietam, chyba wysylalem do ciebie kopie
    (smiesznego) pisma z urtip w tej sprawie.