  • Data: 2021-11-17 16:45:30
    Temat: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9f3504ab-20a9-451b-b461-62d4b0414236n@g
    ooglegroups.com...
    środa, 17 listopada 2021 o 10:43:49 UTC+1 Olin napisał(a):
> [...]

    026,sad-pielegniarka-ktora-alarmowala-o-braku-masecz
    ek-w-szpitalu.html?_ga=2.138606323.1359792392.163454
    0488-1609251266.1595588080

    >Hmmm, ale czy GW nie pomyliła ustrojów?
    >Wydawało mi się, że szpital dostaje kasę za wykonane "procedury", a
    >nie za to, że ma "na stanie" X lekarzy i Y pielęgniarek.

    Byc moze jedno i drugie - gdzies tam za procedury,
    ale gdzie indziej za "utrzymanie oddzialu".
    Ktory jest potrzebny raz na rok, ale co zrobic, jak ten dzien nastapi?

    No i trzecia mozliwosc - ze szpital potrzebuje sie wykazac odpowiednim
    personelem, ktory gwarantuje prawidlowosc dzialania oddzialu.
    No to sie dyrektor wykazuje.

    J.