  • Data: 2021-11-18 19:05:13
    Temat: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2021 o 18:44, J.F pisze:

    > A Twoja zona ?

    A moją żonę przywrócili i jest przypadkiem wyjątkowym bo zwolniono ją
    bezprawnie w czasie korzystania z ochrony przed rozwązwiązaniem stosunku
    pracy z powodów związanych z macierzyństwem. W tych przypadkach -
    głównie ciąża i chyba jeszcze ochrona przedemerytalna w przypadku
    przywrócenia do pracy odszkodowanie nie jest ograniczone do wysokości
    trzech wypłat.

    Co ciekawe (ale musiabym sprawdzić) jak sąd przyzna rację ale stosunku
    pracy nie przywróci (bo uzna że nie ma to sensu) to ograniczenie do
    trzech wysokości pensji chyba obowiązuje również te osoby (ale tak jak
    napisałem - musiałbym sprawdzić).

    --
    Shrek