    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 17 Nov 2021 03:38:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 listopada 2021 o 10:43:49 UTC+1 Olin napisał(a):
> [...]
    026,sad-pielegniarka-ktora-alarmowala-o-braku-masecz
    ek-w-szpitalu.html?_ga=2.138606323.1359792392.163454
    0488-1609251266.1595588080
> [...]
    > covidowego.
    > Jaką sumę Marek Wierzba pobrał z NFZ, wykazując Renatę Piżanowską jako
    > pracowniczkę nowotarskiego szpitala? Szczegółowych wyliczeń nie znamy, ale
    > jeśli założymy, że pensja Piżanowskiej wynosiła ok. 5,5 tys. zł (tyle
    > wynosi najniższe wynagrodzenie, jakie może otrzymać pielęgniarka/położna z
    > tytułem zawodowym magistra, która uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie
    > pielęgniarstwa albo dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia), to
    > okazuje się, że szpital w Nowym Targu pobrał na nią w ostatnich 20

    To Cziczikow jeden, piękna "martwa dusza".
    Ciekawe, ile jeszcze ich ma.
    Hmmm, ale czy GW nie pomyliła ustrojów?
    Wydawało mi się, że szpital dostaje kasę za wykonane "procedury", a nie za to, że ma
    "na stanie" X lekarzy i Y pielęgniarek.
    No chyba że "dotychczas tak było, ale teraz mamy komputer" i pisiory, w ramach "walki
    z pandemią", cofnęły nas do totalnego PRLu.
    Chyba że nie do totalnego, bo to może chodzić "tylko" o ten "dodatek covidowy", czyli
    dopłata 100% pensji - rzeczywiście wychodzi, że kasa szła do szpitala nie za
    "procedury", tylko za lekarzy i pielęgniarki "na stanie".
    o to ile takich "martwych dusz" było?
    Czy ten "dodatek covidowy" nie miał być za to, że lekarze i pielęgniarki mogą
    pracować tylko w jednym miejscu?
    Pozostaje pytanie, czy wzmiankowana pielęgniarka była przez ten cały czas bezrobotna
    - czy też należy zrobić kwerendę w bazie danych (podobną do tej, jaką się robi dla
    sprawdzenia, czy pacjent z przychodni nie leżał aby tego samego dnia w szpitalu) i
    otworzymy kolejną puszkę ministra od respiratorów, zwanego Pandorem...