  • Data: 2009-09-22 14:09:10
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > W zasadzie nie ma czego w takim przypadku wpisać do świadectwa pracy ;-)
    > Porzucenia już od dawna nie ma, w zasadzie pracodawca musiałby wpisać
    > wypowiedzenie przez pracownika (ale nie bardzo ma możliwość dopisania "z
    > naruszeniem przepisów o rozwiązywaniu...").
    >
    > Teoretycznie najprościej właśnie poszukać czegoś w art. 55 kp.

    Wydaje mi się, że w przypadku porzucenia pracy pracodawca może
    rozwiązać uop w trybie natychmiastowym z powodu rażącego naruszenia
    obowiązków pracownika i taki paragraf znajdzie się na świadectwie.

    Ale to też nie jest takie proste, bo taką umowę musi rozwiązać, jak
    odczeka do końca wypowiedzenia (złożonego przez pracownika), to już po
    ptakach. Może akurat ten pracodawca ma inne sprawy na głowie niż
    wypowiadanie umowy pracownikowi, który już wcześniej sam to zrobił i się
    nie pojawia?

    --
    Liwiusz