  • 1. Data: 2009-12-28 15:05:20
    Temat: ograniczony - obelga?
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Witam

    Powiedzmy, ze ktos zechce wytoczyc sprawe za nazwanie ograniczonym. Jakie ma
    szanse na wygrana?

    Cytuje:

    "Dziękuję za kolejną wiadomość.

    Informuję, że otrzymał Pan ostrzeżenie, gdyż dotarły do nas jednoznaczne
    sygnały, iż w korespondencji z innym Użytkownikiem Allegro prowadzonej z
    konta XXX zastosowane zostały wyrażenia ogólnie uznane za obraźliwe i
    wulgarne.

    Poniżej cytuję treść wiadomości:

    "jestem pewien ze ograniczony czlowiek tego nie zrozumie".

    Stanowi to naruszenie artykułu 10.1 Regulaminu Allegro:

    "Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Allegro powinny
    być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami".

    Chcielibyśmy, aby kontakty pomiędzy naszymi Użytkownikami przebiegały w
    miłej i kulturalnej atmosferze, dlatego prosimy Pana o niestosowanie tego
    typu zwrotów."

    Rece opadaja :)

    Picasso

  • 2. Data: 2009-12-28 15:12:40
    Temat: Re: ograniczony - obelga?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Pab_lo napisał(a) :
> [...]
    >
    > "jestem pewien ze ograniczony czlowiek tego nie zrozumie".
    >
    > Stanowi to naruszenie artykułu 10.1 Regulaminu Allegro:

    Obawiam się, że jedyny proces w tej sprawie możesz wytoczyć Ty za
    zablokowanie konta na Alledrogo. Jak podobny incydent z Twojej
    strony się powtórzy, to zablokują je.
    Jest to prywatna firma i jeżeli chcesz korzystać z ich usług musisz
    zgodzić się z werdyktami sądu kapturowego ograniczonych adminków z
    syndromem Boga. Wolno im, jeżeli nie łamią prawa, ustanawiać własne
    zakazy. A nawet gdyby nie, to wolna droga - pozew cywilny.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2009-12-28 15:23:35
    Od: RDe <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-12-28 16:05, Pab_lo pisze:
> [...]
    > konta XXX zastosowane zosta?y wyra?enia og?lnie uznane za obra?liwe i
    > wulgarne.
    >
    > Poni?ej cytuj? tre?? wiadomo?ci:
    >
    > "jestem pewien ze ograniczony czlowiek tego nie zrozumie".
    >
    > Stanowi to naruszenie artyku?u 10.1 Regulaminu Allegro:
    >
    > "Wszelkie dzia?ania podejmowane przez U?ytkownika w ramach Allegro powinny
    > by? zgodne z obowi?zuj?cymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami".
    >
    > Chcieliby?my, aby kontakty pomi?dzy naszymi U?ytkownikami przebiega?y w
    > mi?ej i kulturalnej atmosferze, dlatego prosimy Pana o niestosowanie tego

    Daruj sobie współpracę z allegro. Ja już jakiś czas temu to zrobiłem, bo
    większych jełopów nie widziałem.

  • 4. Data: 2009-12-28 15:25:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Admini duzego alle bardzo drogiego serwisu aukcyjnego to w duzej mierze
    zwykle tłuki, ostatnio z jednym przerabiałem usuniecie mojej aukcji ..
    trzeba sie przyzwyczaic.

  • 5. Data: 2009-12-28 17:54:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    RDe pisze:

    > Daruj sobie współpracę z allegro.

    tyle, że nie ma (i być nie może) alternatywy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-01-18 22:47:55
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    www.ebay.pl

  • 7. Data: 2010-01-19 05:21:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-18 23:47, pmlb pisze:

    > www.ebay.pl

    Chodziło o _poważną_ alternatywę zapewne. :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-01-19 09:47:18
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hj3fh9$f85$1@news.onet.pl...

    > Chodziło o _poważną_ alternatywę zapewne. :)

    wybacz ale nie pisze o cieniznie typu allegro a o serwisnie dzialajacym na
    calym swiecie.
    Jesli ma byc cos ala allegro to sa jakies serwisy aukcyjne w polsce z tego
    co widzialem.

  • 9. Data: 2010-01-19 10:50:07
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com>

    > wybacz ale nie pisze o cieniznie typu allegro a o serwisnie dzialajacym na
    > calym swiecie.

    Poblokowali Allegro ?

  • 10. Data: 2010-01-19 11:59:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-19 10:47, pmlb pisze:

    > wybacz ale nie pisze o cieniznie typu allegro a o serwisnie dzialajacym
    > na calym swiecie.
    > Jesli ma byc cos ala allegro to sa jakies serwisy aukcyjne w polsce z
    > tego co widzialem.

    Ale ebay.pl nie mieści się nawet w 5% rynku.
    Tacy 'profesjonaliści' wdrażali ebay'a w Polsce. :)
    Po prost - dali dupy. I integracja z ebay.com też niewiele daje. :)

    --
    spp