  • 61. Data: 2009-01-17 22:12:32
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "MM" napisał:
    > U nas to się nazywało Armią Krajową tudzież Żydowską Organizacją Bojową.
    > Obecnie Żydzi robią Arabom praktycznie to samo co robili Niemcy Żydom w
    > pierwszych dniach powstania w getcie.

    po pierwsze to nie obrażaj polskich AKowców takimi perfidnymi
    porównaniami!:O(
    a żydzi i arabowie to siebie warte robactwo i bardzo dobrze ze siebie
    nawzajem zabijają:O)

  • 62. Data: 2009-01-17 23:31:04
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > wyborcza to żydowska gazeta, kazdy to wie, oni ją sponsorują, a wiadomo że
    > żydzi to bandyci i sługusy cccp w czasie sopwieckiej okupacji polski, więc
    > dla nas to tacy sami bandyci jak hitlerowcy i bolszewiki

    Bzdury piszesz. Równanie wszystkich do jednej miary nie za bardzo świadczy o
    rozeznaniu w sytuacji.
    1) Polska miała wielu prawdziwych patriotów o żydowskim pochodzeniu.
    2) nie równaj syjonizmu (tego prawdziwego a nie tego z komuszych nagonek jak w
    '68) czy żydowskich komunistów z wszystkimi żydami
    3) zapewne nie pasuje ci to do wizji świata ale syjonizm czy przemysł holokaust
    dorobił się bardzo wielu żydowskich krytyków... których syjonistom zdarza się
    nazywać antysemitami. Poszukaj o takich ludziach jak Finkelstein, profesor
    Harvardu o polskim pochodzeniu, który m.in. oferował Polakom pomoc przeciw
    Światowemu Kongresowi Żydów których działaczy wprost nazwał oszustami (za
    samozwańcze występowanie w imieniu wszystkich pomordowanych Żydów i wyłudzanie
    "odszkodowań", choć związek ten nie reprezentuje poszkodowanych ani spadkobierców)
    4) nie pluj na podłogę, nie używaj wulgaryzmów, o Gadzinówce nie wspominaj
    publicznie!

    > p.s. żydowi i arabowi kula w łeb się należy jak amen w pacierzu!:O)

    Prostacki masz światopogląd.

    Mariano

  • 63. Data: 2009-01-18 01:31:36
    Od: szymon <s...@l...home>

    Dnia 17.01.2009 gargamel <s...@d...eu> napisał/a:
    > Użytkownik "mariano" napisał:
    >
    > p.s. żydowi i arabowi kula w łeb się należy jak amen w pacierzu!:O)

    a pozatym wszystko w porządku?

  • 64. Data: 2009-01-18 09:15:50
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla nas to tacy sami bandyci jak hitlerowcy i bolszewiki
    >
    > p.s. żydowi i arabowi kula w łeb się należy jak amen w pacierzu!:O)

    niechaj zgadnę, na PIS głosowałes

    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !

  • 65. Data: 2009-01-18 13:31:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-17 18:36, mariano pisze:

    > No to możesz bez krytyki trzymać linię, że:
    > - Polska była dostatnie rządzona przez człowieki honoru, którym zawdzięczamy
    > błogosławieństwo stanu wojennego.

    no nie... :)

    > - Polska była przez pewien czas pod zbrodniczym terrorem kaczystowskim i tylko
    > przypadek (oraz skromny udział właściwych mediów) sprawił, że zostaliśmy
    > uratowani przez prawdziwego cudotwórcę.

    Bo to prawda :) Przynajmniej o kaczyźmie :)

    > - żadne człowieki rozumne nawet nie powinny nawet myśleć o lustracji. Tak uważa
    > sam redaktor naczelny.

    Bo lustracja to zło :) Serio - powinni zrobić to w '90. Teraz najlepiej
    żeby to wrzucili do jakiegoś bunkra i otworzyli dopiero za 25-50 lat.

    > - Polacy to żydożercy, a tylko dla niepoznaki jest ich najwięcej wśród
    > Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata. Współdziałali z tymi żydożercami nawet
    > naziści, którzy dla zakamuflowania intrygi Polaków jako jedyny okupowany naród
    > karali śmiercią za pomoc Żydom;

    Bo Polacy jako tacy to antysemici a przed 2WŚ nastroje antyżydowskie
    były wyraźne.

    > - Polacy są winni Żydom odszkodowania gigantyczne odszkodowania. Ale ci wstrętni
    > żydożercy i antysemici nie wiedzieć czemu wysuwają argument, że będą płacić
    > tylko spadkobiercom a nie przemysłowi holokaustu.

    A fuj! Never :)

  • 66. Data: 2009-01-18 14:35:28
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa pisze:
    > Bo to prawda :) Przynajmniej o kaczyźmie :)

    Tia, jasne. Zaś całkowicie przypadkowo ci, którzy najgłośniej wołali o
    zagrożeniu demokracji mieli rodowód PRL-owski i/lub bezpośredni interes w
    przejęciu władzy.

    Żeby w tej propagandowej nagonce nikomu nie przyszła to do głowy, to wspomnę, że
    nigdy nie głosowałem na PiS ani Lecha Kaczyńskiego.

    > Bo lustracja to zło :) Serio - powinni zrobić to w '90. Teraz najlepiej
    > żeby to wrzucili do jakiegoś bunkra i otworzyli dopiero za 25-50 lat.

    Tia, jasne. Wtedy było za wcześnie, teraz jest za późno a aparat i agentura się
    cieszą. :-)

    > Bo Polacy jako tacy to antysemici a przed 2WŚ nastroje antyżydowskie
    > były wyraźne.

    Już wspomniałem, że tych "antysemitów" było najwięcej pośród Sprawiedliwych
    Wśród Narodów Świata? I jako JEDYNI ryzykowali śmiercią?

    Czemu ci polscy antysemicy uratowali więcej Żydów ryzykując życie niż Francuzi
    nie ryzykując życia?

    Powszechny antysemityzm Polaków to wierutna propagandowa bzdura. Aha, jestem
    Polakiem ale jeden z moich przodków był Żydem, nigdy tego jakoś specjalnie nie
    ukrywałem... i nigdy w relacjach osobistych nie spotkałem się z wrogością z tego
    powodu.

    Osobiście podejrzewam, że spora część antysemityzmu jest wytworem propagandowym.
    Zarówno teraz jak i niegdyś. Komuchy na pogromie kieleckim odnieśli bezpośrednie
    korzyści - odwrócili uwagę świata od właśnie sfałszowanych wyborów - zaś marzec
    1968 przyniósł konkretne korzyści jednemu ze stronnictw i był sterowaną
    rozgrywką wewnętrzną a nie zrywem powszechnym.

    Mariano

  • 67. Data: 2009-01-18 18:55:35
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "mariano" napisał:
    > Bzdury piszesz. Równanie wszystkich do jednej miary nie za bardzo świadczy
    > rozeznaniu w sytuacji.

    jedna jaskółka wiosny nie wróży a to że i wśród żydów znajdzie sie paru
    normalnych to co z tego?
    to że paru nimców nie popierało hitlera a paru ruskich stalina o niczym nie
    świadczy

    > Poszukaj o takich ludziach jak Finkelstein, profesor
    > Harvardu o polskim pochodzeniu, który m.in. oferował Polakom pomoc przeciw
    > Światowemu Kongresowi Żydów których działaczy wprost nazwał oszustami

    nigdy o nim nie słyszałęm i wysilać sie nie będe, niech sami pracują na swój
    wizerunek, a zresztą sami wiekami na wizerunek jaki mają zapracowali,
    hiszpanie ich tłukli jak myszy i wygnali z kraju, niemcy ich ścugali i
    tłukli po całej europie (myślisz że bez powodu?:O), w afryce stworzyli obozy
    pracy w swoich kopalniach diamentów i przyjdzie czas że i murzyni będą
    zabijać żydów (jesli juz tego nie robią, bo jako muzułmanie walczą z
    izraelem w organizacjach terrorystycznych), my polacy też ich poznaliśmy za
    to jak nam odpłacili za ratowanie dupska przed hitlerowcami, w ameryce też
    tworzą swoje obozy pracy, w izraelu podobnie, cały świat nienawidzi tej
    żydowskiej zarazy, myślisz że bez powodu?
    przyjdzie czas że i polacy będą zabijać zydów, bo przeciez muszą za swoje
    zbrodnie odpowiedziec!!!

  • 68. Data: 2009-01-18 19:07:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-18 19:55, gargamel pisze:

    > przyjdzie czas że i polacy będą zabijać zydów, bo przeciez muszą za
    > swoje zbrodnie odpowiedziec!!!

    ale ty masz nasrane w łepetynie... łojezu :)

  • 69. Data: 2009-01-19 10:02:55
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak ktoś strzelając do takiego faceta z moździerza "porani"
    > parędziesiąt osób to ty nie będziesz miał nic przeciw temu?

    Nie pisałem o swojej reakcji, pytał przedpiścy o jego!
    PawelT

    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    > Zostaw dzisiejszy posiłek na jutro lecz ukończ jutrzejsza pracę dziś
    > -- Przysłowie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

    Wracając do naszej historii, przypomnijmy sobie o wiele bardziej dramatyczne
    sytuacje, jak Głogowskie Dzieci i zakładnicy w czasie Powstania
    Warszawskiego; obie te sytuacje są chyba chociaż trochę podobne, a pamiętamy
    jak zachowali się walczący... a może mieli się poddać?
    To, że Hamas wykorzystuje swoich rodaków, to jest dramat, chciałoby się
    powiedzieć gorzej, ale... Natomiast, jeżeli postanowił w ten sposób działać,
    to niech nie ma pretensji, że mordowani są ludzie niewinni, co oczywiście
    jest zbrodnią i nieszczęściem. A przynajmniej niech nie krzyczy o "swojej"
    krzywdzie.
    Pozdrawiam
    PawelT

  • 70. Data: 2009-01-19 10:06:48
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś wskazać moją wypowiedź, do której zastosowałeś analogię?
    >
    > Używanie karabinu maszynowego w stosunku _do dzieci i sąsiadów_ "faceta
    > strzelającego z wiatrówki" jest chyba przesadą, nieprawdaż? Izrael właśnie
    > pacyfikuje całe miasta.
    >
    > pzdr

    Powtarzam Twój fragment z mojego postu, który wyciąłeś, a pod którym się
    wpisałem:

    2. Rakiety Hamasu to w większości jak strzelanie z procy do przeciwnika
    na sąsiednim podwórku. Choć nie wszystkie to jednak większość jest
    chybiona lub dociera do miejsc odludnych. Izrael używa regularnej armii
    i sprzętu wojskowego do _pacyfikacji ludności cywilnej_.

    Uprzedzając dalsze dywagacje, jeżeli po doniesieniu o strzelaniu do
    przechodniów, do tego mieszkania wpadnie policja, albo inne specsłużby i
    rozstawią po kątach wszystkich tam zastanych, niektórych może bijąc, to
    będzie to też godne potępienia? Moim zdaniem nie

    Pozdrawiam
    PawelT