    From: "pt" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Date: Mon, 19 Jan 2009 11:06:48 +0100

    Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gkt9j2$8ok$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Mógłbyś wskazać moją wypowiedź, do której zastosowałeś analogię?
    >
    > Używanie karabinu maszynowego w stosunku _do dzieci i sąsiadów_ "faceta
    > strzelającego z wiatrówki" jest chyba przesadą, nieprawdaż? Izrael właśnie
    > pacyfikuje całe miasta.
    >
    > pzdr

    Powtarzam Twój fragment z mojego postu, który wyciąłeś, a pod którym się
    wpisałem:

    2. Rakiety Hamasu to w większości jak strzelanie z procy do przeciwnika
    na sąsiednim podwórku. Choć nie wszystkie to jednak większość jest
    chybiona lub dociera do miejsc odludnych. Izrael używa regularnej armii
    i sprzętu wojskowego do _pacyfikacji ludności cywilnej_.

    Uprzedzając dalsze dywagacje, jeżeli po doniesieniu o strzelaniu do
    przechodniów, do tego mieszkania wpadnie policja, albo inne specsłużby i
    rozstawią po kątach wszystkich tam zastanych, niektórych może bijąc, to
    będzie to też godne potępienia? Moim zdaniem nie

    Pozdrawiam
    PawelT