    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Date: Tue, 17 May 2005 14:38:04 +0200

    Re to: Witiia [Tue, 17 May 2005 12:10:57 +0200]:

    > Tak sobie myślę, czym opisana powyżej sytuacja różni się
    > od takiej: Gubimy portfel. [...]

    Moim zdaniem rozni sie jedna, konkretna rzecza: swiadomym
    przekazaniem "narzedzi" nieznanej osobie.

    Ja bym to raczej porownala do takiej sytuacji: przylatuje
    do Ciebie jakis facet z ulicy i prosi Cie, zebys mu na
    czystej kartce papieru postawil pieczatke i sie podpisal
    bo potrzebuje tego do czegostam legalnego. A Ty mu rzecz
    jasna podsteplowujesz i podpisujesz -- tyle ze facet sobie
    potem do tego np. umowe dodrukowuje albo fakture :>

    I co, one niewazne beda?

    Tu jest identycznie: dziewczyna dala nieznanemu sobie
    czlowiekowi login (pieczatke) i haslo (podpis). Czemu
    ma za to bank odpowiadac? Sama dawala. Ja np. dalam
    swojemu szczesciu dostep do swojego konta, na tej samej
    zasadzie -- jak mi zrobi debet i go wetnie to mam sie
    tez od banku dopominac odszkodowania?

    Nie robmy sobie moze jaj jednak...

    Kira