  • Data: 2011-12-02 00:49:24
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: robiq <r...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie podkresląłem tego specjalnie, ale załozenie ze "kupujacy ma rację"
    > przyjąłem za pewnik.
    > Dlaczego: but sie rozkleił a chyba nie powinien? Dodatkowo załozenie ze
    > kupujacy jest idiotą i chodził w butach które miały zły rozmiar uwazam za
    > delikatnie komediowe.

    Ja z kolei uważam, że rację mam, bo skoro przez ponad pół roku
    użytkowania obuwia nie miałem ani jednego otarcia, a chodziłem w nich
    niemalże codziennie. Kupując buty za 350 zł, czy to mało czy dużo,
    kwestia względna (dla mnie sporo), trochę dłużej się zastanawiam nad tym
    czy aby na pewno biorę dobry rozmiar. Tak też było w tym wypadku,
    przymierzałem chyba ze 3 rozmiary, żeby dobrać właściwy.
    Pod poniższym linkiem zdjęcie opinii:

    http://tiny.pl/h1z2k

    Tylko jak dla mnie coś tu jest nie tak, bo opinię dostałem na takiej
    kartce, pisana odręcznie, nigdzie nie ma pieczątki producenta, tylko
    pieczątka sklepu.

    Rozmawiałem z rzeczoznawcą, nie był on przekonany o mojej winie. Opinia
    na piśmie kosztowałaby mnie 30zł, potem wizyty u rzecznika praw
    konsumenta, federacji konsumentów, na co trochę czasu musiałbym
    poświęcić. Poza tym nie wiadomo jak producent odniósł by się do
    reklamacji, wcale nie jest powiedziane, że musi wymienić na nowe. Równie
    dobrze mógłby go tylko naprawić. Wobec tego odpuściłem sobie sprawę i za
    13 zł dokonałem naprawy. Niestety podejrzewam, że osoby rozpatrujące
    reklamacje, zwykle na to liczą, że klientowi nie będzie się chciało
    dochodzić swoich praw.

    Pozdrawiam
    Robiq