  • Data: 2011-12-02 08:52:09
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Owszem. Ale czeka tez na odpowiedz, o tym skad sie wziela uczciwosc w
    > tej dyskusji - a ja mysle, to to pytanie do Ciebie :)

    z punktu widzenia kupujacego mamy taką sytuację:
    - kupił buty
    - buty się rozkleiły - wada i powód do reklamacji wydają się być bezsporne
    - reklamuje towar
    - sprzedawca reklamuje u swojego dostawcy/producenta
    - ten odrzuca reklamacje wpisujac jako powód brednie o źle dobranym
    rozmiarze
    - sprzedawca, zamiast nie zgodzić się z ta opinia - przekazuje ja
    kupujacemu - w koncu formalnie dostał odpowiedz negatywna, to co go to
    obchodzi, ze przekaze klientowi odmowe.

    Nie wiem, czy to nieuczciwosc, czy tylko brak obsługi klienta na
    odpowiednim poziomie ale argumentacja "to nie my (sklep), to oni
    (producent)" mnie nie przekonują.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.