    From: "Mark" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odrzucona oferta - protest ??? jakie szanse ?
    Date: Sun, 31 Oct 2004 10:28:45 +0100

    > Zlozylem tylko deklaracje zgodnosci, a kontroferent Certyfikat (wiem bo
    > czepiano sie sie ze ja tylko "deklaracje").
    > Czyli ja jestem w porzadku z prawem, a kontrofferent w porzadku z
    > wymaganiami oferty, ale ...
    >
    > Złożenie fałszywego oświadczenia w celu uzyskania zamówienia publicznego
    > stanowi czyn zabroniony art. 297 kk.
    >

    > to o czym piszesz to jest tak jak byś chciał aby było ale to teoria
    niestety przetargi szczególnie takie gdzie idzie trochę kasy zarobić
    są już dawno ustawione nie bądź naiwny nikt nie odpuści grubych milionów
    dla jakiegoś obcego i nikomu nie znanego faceta.
    sam przetarg jest fikcją. a tobie sie wydaje że cos wskórasz.
    karty były juz dawno rozdane a ty sie pakowałeś między wódke a zakąskę.
    nie wiem w jakim mieście pracujesz ale jak będziesz jątrzył to możesz sie
    spodziewać
    kilku niespodziewanych i zupełnie "przypadkowych" kontroli 3 -4 takie pod
    rząd
    i firma pada zostaniesz na bruku a jeszcze może komornik cie bedzie ścigał
    za nałożone kary.będziesz goły i bosy.
    to nie są mrzonki kilka takich spraw tylko grubszego kalibru przewijało się
    przez prasę
    twoja przejdzie bez echa jak i wiele innych.
    kiedyś to przerabiałem 9:00 US, 11:00 UC, 13:00 OŚ, a o 15:00 firma już nie
    istniała.
    żebyśmy sie zrozumieli ja jestem po twojej stronie mnie tez trzęsię obecna
    sytuacja
    ale świata nie naprawię i z wiatrakami nie bedę walczyć.

    każdy mechanik ci powie nie posmarujesz nie pojedziesz.:)))))
    no ale teraz już o tym wiesz.
    wiem że to kurestwo w najgorszym gatunku ale cóż.......
    zawsze możesz założyć klasztor i być poza tym wszystkim.

    ciężkie jest życie przedsiębiorcy w tym kraju.
    tylko osobnicy skrajnie nieuczciwi maja dobre możliwości rozwoju.
    ale to już nie na temat.
    MM