  • Data: 2011-07-28 20:03:30
    Temat: Re: odrzucenie spadku kiedy nie ma aktu zgonu i tak dalej
    Od: "Haha" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > a z kim rozmawiales. z sekretarą?

    A z kim mam rozmawiac ? Z sędzią ? Skierowano mnie do jakiegoś pokoju
    i z kimś tam rozmawiałem. Powiedział, że odrzucenie moge zrobic ale sedzia
    i tak wezwie mnie do uzupelnienie dokumentow.

    U notariusza powiedzieli mi to samo.

    > to wyślij im listem.
    > zdaje sie tez sie da.
    >
    > ewentualnie sprobuj u znajomego ntoariusza.
    > to jest twoje oswiadczenie woli i do tego zaden akt zgodnu nie jest
    > potrzeby wystarczy uprawdopodobnic ze dana osoba nie zyje.

    Moge isc do notariusza który zgodził się zrobić odrzucenie na podstawie tego
    listu. Ale
    podobno potem i tak sąd musi to zatwierdzić. I przejdzie to ??