  • Data: 2011-07-28 20:08:50
    Temat: Re: odrzucenie spadku kiedy nie ma aktu zgonu i tak dalej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/28/2011 3:06 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Jak dojdą, to wówczas umrze - z datą wsteczną, tak to ślicznie ująłeś.
    > Na razie żyje :-)

    niestety nie cofnie to mozliwosci złożenia oswiadczenia.
    Narazie jest dokument, który uprawdopodabnia, ze niezyje.
    Ewenutalnie jak sie okaze, ze na dzien złożenia oświadczenia woli
    delikwent zył, to takie oświadczenie bedzie nieważne, ale nie ma
    możliwości, żeby takiego oświadczenia nie dało się złożyć.

    Reszta to biurwy i nic wiecej.