    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
    Date: Wed, 13 Feb 2013 21:01:36 -0600

    drozdziak wrote:
> [...]
    .googlegroups.com...

    > nie lapie tego..

    amerykanskie prawo jest inne, wiec jak sie okaze, ze ktos ze stanow cos
    sobie wrzucil na twoj serwis, ktos ze stanow to pobral, to usa zarzada
    twojej ekstradycji zeby cie osądzić.
    Tam sie wyroki sumują, wiec grozi ci jakies 157 lat wiezienia minimum

    googlaj megauploads i kim dotcom vel shwartz