    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Feb 2013 15:25:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
    From: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Feb 13, 11:27 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Przed czym zabezpieczyć ? przed policją nie da się, przed prawnikami
    > dużych firm fonograficznych, softwarowych czy filmowych też się
    > nie da.

    Powiem krótko: to bardzo NIESPRAWIEDLIWY system.

    To tylko eufemizm, ta cała ACTA i "walka z piractwem" to BANDYCKI
    system!

    Wielcy tacy jak M$ KRADNĄ całe projekty (jak kiedyś Netscape) a potem
    mając ARMIĘ prawników PATENTUJĄ jako swoje.

    TU jest PROBLEM!

    To nie żadna "ochrona praw twórców" - to OCHRONA ŁUPIEŻCÓW!

    Taki indywidualny twórca co spłodził coś w zaciszu domowym nie ma ani
    wiedzy prawniczej, ani pieniędzy żeby cokolwiek opatentować.
    Jakaś potworna korporacja natomiast WCIĄGNIE JEDNĄ DZIURKĄ tego TWÓRCĘ
    i jego DZIEŁO - a tego pierwszego wypluje i zgniecie jak robaka.

    Tak więc GRATULUJĘ DOBREGO SAMOPOCZUCIA!

    Ja poproszę o AZYL POLITYCZNY NA BIAŁORUSI, lub w Rosji! Tak, na
    serwerach rosyjskich MASZ WSZYSTKO: WSZELKIE ZAKAZANE TREŚCI!
    A ROSJA MA W DUPIE co USA i UNIA za kolejne ACTA wymyślą!
    "Rosja bez Unii Europejskiej sobie spokojnie poradzi, Unia bez Rosji
    NIE MA SZANS" - to słowa Putina z ostatniej kampanii wyboczej w Rosji.
    Prawda więc jest taka, że WIELCY PRZYWÓDCY UE SIEDZĄ CICHO ŻEBY NIE
    DRAŻNIĆ PUTINA - bo ten im jeszcze cenę GAZU podniesie!

    Jeżeli nawet Rosja stoi za "katastrofą Smoleńską" to ci WIELCY
    PRZYWÓDCY EUROPEJSCY zrobią wszystko żeby prawda NIE WYSZŁA NA JAW!
    Ponieważ WTEDY museliby się OFICJALNIE POKŁÓCIĆ Z PUTINEM, zrezygnować
    z rosyjskiego gazu i wytłumaczyć swoim społeczeństwom KONIECZNOŚĆ
    PODWYŻEK W IMIĘ HONORU POLSKI.

    To ostatnie to tak do zastanowienia "dyplomatom" z PiS-u...