  • Data: 2014-12-19 10:33:30
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:26:03 UTC+1 użytkownik Moonsky napisał:
    > Napiszę, że lokator odpowiedzialny jest za utrzymanie czystości i dbanie o
    >substancję mieszkaniową w zakres czego wchodzi regularne wyrzucanie śmieci i >ich
    segregacja, zgłaszanie usterek, WIETRZENIE, nie suszenie prania w >pomieszczeniu,
    itp, itd.
    Ale dalej będziesz miał problem ż udowodnieniem że grzyb powstał dlatego że nie
    otwierali okien.

    >I jak zobaczę, syf, brud i grzyb, to ich wypieprzę.
    Jak trafisz na kumatych to tak słodko nie będzie.
    >Po >owocah ich poznacie. Mogę jeszcze napisać, że rezerwuję prawo do >sprawdzenia
    lokalu raz na xx miesięcy,
    > Po to jest prawo i wolność zawierania umów.
    Napisać możesz wszystko, papier jest cierpliwy. tylko że niektórych bzdurnych zapisów
    nie wyegzekwujesz.

    > Ucz się.
    Całe życie się człowiek uczy a głupi umiera.
    Też wynajmuje dwa lokale mieszkalne ale póki co takich problemów nie miałem.