  • Data: 2014-12-17 11:05:26
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 10:19:53 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Toż właśnie o to mi chodzi, że wietrzenie "ma się". W końcu jeśli okna
    > są "za szczelne", to można niektórych nie domykać (wietrzyć przez
    > szparę), tak jak to zostało zaprojektowane w czasach "dziurawych" okien.
    > Przecież brak nawiewów wynika właśnie z tego, że powietrze będzie
    > wpadało również przez zamknięte okna.
    To życie/praktyka a Moonsky-emu ktoś tutaj doradził wizytę fachowca, pomiar i pewnie
    sprawa sądowa. A tam już tak "życiowo" nie będzie. Sprawdza pewnie czy wentylacja
    jest zgodna z przepisami(a raczej nie jest) sprawdzą czy fachowiec ma odpowiednie
    uprawnienia a higrometr atest. Ktoś za to wszystko zapłaci;)