    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Date: Tue, 16 Dec 2014 19:04:58 -0600

    news:m6qavp$13g$2@dont-email.me...

    > To nie wielka płyta, to cegła, a okna z dobrej firmy. Są tam już 6 lat, więc jak do
    tej pory były ok, A TERAZ przestały być ok?

    a jakie to ma znaczenie, ze z dobrej firmy?

    Rownie dobrze moge powiedziec, ze mam silnik z dobrej firmy bo z
    ferrari, ale za cholere nie chce jezdzic w syrence. I zwalalbym wine na
    syrenke

    Dobra czy zla firma to co najwyzej dyskusja jak dlugo beda trzymac swoje
    parametry, a nie to czy sa zgodne z projektem budowlanym.

    Moge sie wciac, ze nie sa.

    > Nie ma dobrego użytkowania bez DBANIA o substancję mieszkaniową, a to dotyczy:
    > regularnego wyrzucania śmieci
    > sprzątania
    > wietrzenia.

    wietrzenie ma sie nijak do cyrkulacji powietrza w mieszkaniu.

    > A jak jutro lokator powie, że nie sprząta, bo mu się nie chce i mam mu załatwić
    gosposię do tego, to też można?
    > Coś wam się tu wydaje, ale mylicie się.
    > Jakaś liga obrony niechlujów tu jest?

    juz ci chyba wszyscy napisali, ze to twoj biznes, ze wstawiles zle okna,
    ktore tam nie powinny sie znalezc ale ty dalej swoje.

    Skoro nie przyjmujesz zadnych argumentow do wiadomosci, to po co ta
    dyskusja?