  • 21. Data: 2005-05-28 08:06:04
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur Ch. [Sat, 28 May 2005 09:55:34 +0200]:

    > Do czasu otrzymania pierwszej faktury :P
    > Przecież przekierowanie "konkretnego" numeru nie jest mozliwe,
    > a ponadto jest *płatne* - czyli nasz pytający koszt przekierowania
    > poniesie osobiście
    > :D

    A konkretnie to ile w Twojej sieci GSM kosztuje przekierowanie
    na wlasna, darmowa, poczte glosowa...?

    Kira

  • 22. Data: 2005-05-28 08:14:37
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 maj o godzinie 10:06, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > A konkretnie to ile w Twojej sieci GSM kosztuje przekierowanie
    > na wlasna, darmowa, poczte glosowa...?

    A przekierowanie chcesz ustawić na pocztę głosową? To jest w każdej naszej
    sieci bezpłatne.
    ale to jest bez sensu - ponieważ wtenczas to poczta będzie Cię nękać
    informowaniem o pozostawieniu wiadomości albo SMSami :)
    Jeżeli przekierowanie - to na numer firmowy lub tego kierownika.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 23. Data: 2005-05-28 08:15:55
    Od: Lazapatic <m...@o...pl>

    Użytkownik Kira napisał:

    > A Ty troche nie przesadzasz, czy po prostu zyjesz praca i inne
    > rodzaje aktywnosci Cie nie interesuja? ;)
    [ciach]
    > Kira

    popieram i podpisuje sie nogyma i recyma pod tym.
    swoją drogą, to ten telefon sluzbowy, ktory chca dac pracownikami w tym
    przypadku sluzy tylko i wylacznie do kontaktow poza godzinami pracy (tak
    sadze, bo gdyby pracownik czesto wyjazdzal w delegacje, czy mial prace
    poza firma, to pewnie nie moglby nawet dyskutowac, czy ma miec telefon
    sluzbowy).

  • 24. Data: 2005-05-28 08:28:23
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A konkretnie to ile w Twojej sieci GSM kosztuje przekierowanie
    > na wlasna, darmowa, poczte glosowa...?

    A po co na poczte ? Wystarczy wlaczyc przekierowanie na NIEISTNIEJACY
    numer. Wtedy ktos dzwoniac na komorke uslyszy od razu ładny komunikat:
    TAKI NUMER NIE ISTNIEJE. To jest zmyłka na "maksa" bo dzwoniacy pomysli
    od razu, ze ma bledny numer, albo numer zostal zlikwidowany.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 25. Data: 2005-05-28 08:50:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Sat, 28 May 2005 10:28:23 +0200]:

    > A po co na poczte ?

    A nie wiem, odnioslam sie tylko do tego "platnego" w kontekscie
    "Ustaw przekierowanie numeru kierownika na skrzynkę i po kłopocie."

    Ja tam jednak wole tradycyjna, dawno zapomniana i niedoceniana
    metode _rozmawiania_ z ludzmi zamiast takich unikow...

    Kira

  • 26. Data: 2005-05-28 10:20:58
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Dobre! Bardzo dobre! Nie pomyślałem nigdy o tym, ale zastosuję przy
    > najbliższej okazji.

    Jesli robisz cos wspolnego z zarzadzaniem komputerami w firmie to
    przestudiuj na co masz uprawnienia, a jak bedziesz potrzebowal czegos
    wykraczajacego (pomijajac kwestie ze pewnie i tak wiesz jak prawie
    wszystko zrobic w firmie :) to recytuj na telefon kierownika formulke
    typu "Prosze o uprawnienia do (bla, bla)", gdzie bla i bla beda
    odpowiednio dlugie i zakrecone. Efekt - albo kierownik wylaczy telefon
    :) albo po jakims czasie bedziesz mogl legalnie w firmie zrobic wszystko
    lacznie z wylaczeniem klimatyzacji na czas zmiany konifguracji ftp (a to
    dluuuuuugo trwa, zwykle w lecie w srodku dnia :).

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 27. Data: 2005-05-28 11:04:38
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Kira wrote:

    > Ja tam jednak wole tradycyjna, dawno zapomniana i niedoceniana
    > metode _rozmawiania_ z ludzmi zamiast takich unikow...

    to trudne jest, dziś też...

    --
    regent...
    (...)

  • 28. Data: 2005-05-28 12:36:51
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> napisał w wiadomości

    > to trudne jest, dziś też...

    moze udawaj pijanego i opowiadaj bzdury...:)

    bolo

  • 29. Data: 2005-05-28 18:46:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty troche nie przesadzasz, czy po prostu zyjesz praca i inne
    > rodzaje aktywnosci Cie nie interesuja? ;)

    Interesują, ale skoro czegoś nie mozna zmienić, to zostaje polubić i
    tyle.

    > Swoje sluzbowe telefony, kiedy juz zdarzy mi sie pracowac dla
    > kogos, punkt 17 + weekendy wylaczam i tyle.

    A co ja gościowi zaproponowałem?

  • 30. Data: 2005-05-28 18:48:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    ponadto
    > jest *płatne* - czyli nasz pytający koszt przekierowania poniesie

    Nie wiem jak u innych operatorów, ale conajmniej w +GSM gdzie mam
    telefon jest darmowe. Nie wziąłem pod uwagę, ze inni moga za to brać
    kasę. No to w takim arzie wyłączam telefon i pod wiecór właczam, czyli
    ujawniam się w zasięgu. I stosując nowy pomysł kolegi o 2 nad ranem
    dzwonię do kierownika z zapytaniem, czy problem jest nadal aktualny.