  • 11. Data: 2009-07-09 08:36:00
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 10:27:50 +0200, Arek napisał(a):

    > Natomiast w łonie jest żyjący człowiek na etapie rozwoju w łonie.

    Wyczytałeś to w wikipedii czy masz bloka na ich serwery? :)))
    Wysuwasz tezy które pasują sukienkowym, ale nie mają nic wspólnego z nauką,
    życiem, realiami. Czysty piewca koszuloków ;)))

  • 12. Data: 2009-07-09 08:41:38
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Zapis jest dobry, tylko "nadgorliwość" jest gorsza od komunizmu :(

    Nie! Nie ma nic gorszego od komunizmu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2009-07-09 08:49:31
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 10:41:38 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Nie! Nie ma nic gorszego od komunizmu.

    następny - anyuser :))))
    Dążący do permanentnego niewolnictwa :))))

  • 14. Data: 2009-07-09 08:57:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Herald pisze:
    > Wyczytałeś to w wikipedii czy masz bloka na ich serwery? :)))
    > Wysuwasz tezy które pasują sukienkowym, ale nie mają nic wspólnego z nauką,
    > życiem, realiami. Czysty piewca koszuloków ;)))

    Jakie tezy?
    To że życie każdego człowieka zaczyna się od zygoty jest faktem
    ustalonym przez dziedzinę WIEDZY zwaną biologią.
    Oczywiście możesz sobie bajać, że Twoje życie zaczęło się w xx sekundzie
    istnienia, gdy jakieś ufoludki, krasnoludki lub duchy tchnęły w gotowe
    już ciało.
    Ja tam się do Twojej wiary nie mieszam, natomiast fakty naukowe są takie
    jak podałem - człowiek rozpoczyna swoje życie z chwilą powstania jego
    pierwszej komórki będącej jednocześnie już organizmem - zygoty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2009-07-09 09:05:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak wojujesz w jakiejś sprawie to nie ułatwiaj sprawy przeciwnikom
    > gadając głupoty, które Cię dyskwalifikują.

    no wlasnie zastosuj sie do swojej rady

    > Zlepek komórek to jest w plwocinie itd.

    w macicy tez

    > Natomiast w łonie jest żyjący człowiek na etapie rozwoju w łonie.

    czlowiek, to to nie jest, jest to embrion ludzki, zarodek ludzki, plod
    ludzki ale nie czlowiek

    zreszta nie o tym byla mowa, nie ma sensu wywolywac flejma, ty nie
    przekonasz mnie, ja nie mam zamiaru przekonywac ciebie

    > Zapis jest dobry, tylko "nadgorliwość" jest gorsza od komunizmu :(

    to twoje zdanie, ja uwazam ze zapis jest zly, lekarz w pracy (panswtowej)
    nie ma prawa miec zadnych osobistych przekonan, ma wykonywac swoj zawod
    najlepiej jak potrafi, swoimi przekoniami moze raczyc wszystkich po
    godzinach pracy, a jak mu przekonania przeszkadzaja w pracy, to droga wolna,
    moze zmienic zawod, albo zalozyc prywatny gabinet, gdzie bedzie leczyl wg
    swoich przekonan, jesli prawo bedzie mu na to pozwalac

  • 16. Data: 2009-07-09 09:09:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 10:57:29 +0200, Arek napisał(a):

    > człowiek rozpoczyna swoje życie z chwilą powstania jego
    > pierwszej komórki będącej jednocześnie już organizmem - zygoty.

    Czyli organizm jest człowiekiem nie mając nawet mózgu, oczu, głowy,
    narządów ruchu itd?
    Uważasz taki organizm za człowieka?

  • 17. Data: 2009-07-09 09:15:15
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 9 Lip, 10:32, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Jeżeli tego nei zrobi - powinien odpowiadać za wszelkie możliwe następstwa
    > odstąpienie, nie wykonania takiego badania/zabiegu - włącznie z
    > odpowiedzialnością karną (jak przywołałeś że ta kobieta zmarła - powinno
    > się postawić za morderstwo z premedytacją)

    A jak mechanik odmowi mi naprawy hamulcow i przez to spowoduje
    wypadek, to powinien za to odpowiadac ten mechanik?
    Czy mechanik musi dac mi namiar na innego mechanika, ktory mi naprawi
    hamulce?

  • 18. Data: 2009-07-09 09:33:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > A jak mechanik odmowi mi naprawy hamulcow i przez to spowoduje
    > wypadek, to powinien za to odpowiadac ten mechanik?

    a czy my rozmawiamy o prywatnych gabinetach lekarskich, czy moze o panstwoje
    sluzbie zdrowia, na ktora placimy _obowiazkowe_ skladki?

  • 19. Data: 2009-07-09 09:36:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > wolna, moze zmienic zawod, albo zalozyc prywatny gabinet, gdzie bedzie
    > leczyl wg swoich przekonan, jesli prawo bedzie mu na to pozwalac

    Jestem dokładnie tego samego zdania. Lekarz wybierając swój zawód zdaje
    sobie sprawę z tego, jakie jest obowiązujące prawo i co w związku z tym
    może go czekać podczas wykonywania pracy. Jeśli przekonania mu na to nie
    pozwalają, może wybrać inny zawód. Jeśli już za późno - może zmienić zawód.
    Jeśli to niemożliwe - po prostu powinien przełknąż żabę i postępować
    zgodnie z prawem i etyką lekarską. Nie swoją prywatną, domową, ale właśnie
    lekarską. Jak widać mogą się one różnić, ale to nie może go
    usprawiedliwiać.

    Jakkolwiek (abstrahując od tematu, bo nie zamierzam wchodzić w spory
    światopoglądowe ;-) nie zgadzam się z tezą, że w macicy jest jedynie
    embrion czy płód, a nie człowiek. Jest i jedno i drugie. Embrion czy płód
    są przecież określeniem etapu rozwoju człowieka, a nie nazwą innego
    genetycznie organizmu. Podobną nomenklaturę stosuje się przecież również po
    urodzeniu - noworodek, niemowlę, dziecko, starsze dziecko, nastolatek,
    człowiek dorosły itd. To wszystko są_ ludzie_, tylko na różnym etapie
    rozwoju.

  • 20. Data: 2009-07-09 09:42:23
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Czyli organizm jest człowiekiem nie mając nawet mózgu, oczu, głowy,
    > narządów ruchu itd?

    Ma_niewykształcone_jeszcze powyższe organy.
    Tak samo jak małe dziecko ma_niewykształcony_aparat mowy czy aparat
    ruchowy, gruczoły piersiowe lub płciowe.

    Ale jeśli się z tym nie zgadzasz, to podaj konretny moment, w którym
    zaczyna się człowiek. Chętnie się zapoznam z taką informacją. I poprzyj to
    oczywiście jakimiś naukowymi badaniami i wnioskami, skoro uważasz, że
    nazywanie płodu człowiekiem nic wspólnego z nauką nie ma.