  • 21. Data: 2005-10-21 07:45:44
    Temat: Re: odbiór przesyłki kurierskiej - reklamacja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lola napisał(a):

    > Mylisz się, odpowiada wyłącznie przed nadawcą.

    Podstawa prawna?

    j.

  • 22. Data: 2005-10-21 07:57:41
    Od: "Lola" <r...@v...pl>

    > Podstawa prawna?

    Umowa wykonania usługi podpisywana między firmą kurierską a nadawcą (a taką
    jest list przewozowy). Zleceniobiorca odpowiada za wykonanie usługi
    wyłącznie przed zleceniodawcą. Odbiorca jest osobą trzecią w tej umowie.
    Wyprowadź mnie z błędu jeśli jest inaczej w polskim prawie.
    Raf

  • 23. Data: 2005-10-21 07:58:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    januszek napisał(a):
    > Podstawa prawna?
    Kto nadal przesylke?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2005-10-21 22:02:30
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 21 Oct 2005 09:21:30 +0200, *Lola*
    <news:dja4n8$qsh$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    >Wszystkie firmy kurierskie mają podobny regulamin
    > dostarczania przesyłek, nadawca wysyłając taką przesyłkę robi to przecież
    > wyłącznie po akceptacji tego regulaminu. Ludzie niedługo będą wymagać żeby
    > kurier wyjaśnił im jak działa ten odkurzacz w paczce :/

    Może nie wszyscy ludzie. Ja zastrzeżeń nie miałam. Kurier sam otworzył przy
    mnie paczkę.

    --
    Kaja

  • 25. Data: 2005-10-25 11:02:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Np. sklep internetowy Gral (niedawno korzystalem) wysyłając sprzęt
    > komputerowy sugeruje, aby przed zapłatą otworzyć przesyłkę i sprawdzić
    > czy wszystko się zgadza. Mają widać taką umowę z firmą kurierską.

    ja tez niedawno korzystalem i sugeruja aby po zaplacie w obecnosci kuriera
    sprawdzic czy wszystko sie zgadza

    Jacek