  • 1. Data: 2005-10-20 07:15:30
    Temat: [długie] Przedłużenie umowy Neostrada
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    jest to mój pierwszy post, więc niniejszym mówię cześć:) Grupę czytam od
    jakiegoś czasu. ale do rzeczy:

    20.10.2005 kończy mi się umowa o świadczenie usługi Neostrada TP. Jako
    że staram się być zapobiegawczy, sprawą przedłużenia zacząłem się
    interesować na początku września. Zadzwoniłem do Telepunktu, pani przy
    telefonie poinformaowała mnie,że mogę to zrobic na 2 sposoby, 1)przejśc
    się do Telepunktu i przedłużyć umowę, 2)wydrukować aneks przedłużający
    umowę przez panel administracyjny Neostrady i wydrukowaną i podpisaną
    umowę im zanieść,co uczyniłem. Wydawało by się że sprawa załatwiona,
    jednakże gdy po około 2 tygodniach (po takim okresie w systemie miały
    się pojawić nowe dane) wszedłem do panelu Neostrady wciąż były tam
    informacje o starej umowie. Tak więc łapnąłem słuchawkę i dzwonie do
    Telepunktu z zapytaniem co jest grane. Na to pani mi łaskawie odpowiada,
    że jeśli drukowałem umowę przez panel, to nie do nich ją zanoszę tylko
    wysyłam do TP pocztą.

    Tu nóż mi się w kieszeni otworzył, pytam się "jak to, przecież wcześniej
    mówiliście coś całkiem innego" (że moge umowę taką oddać w Telepunkcie).
    No to sie dowiedziałem że pani nic takiego nie wie i że jednak nie
    mogłem tak zrobić.

    W tym miejscu popełniłem błąd nie biorąc w Telepunkcie potwierdzonej
    kopii (mam tylko upoważnienie dyrektora mojego zakładu pracy do
    przedłużenia umowy, wydane 12.09.2005), w TP powinni mieć jednak
    formularz wypełniony droga elektroniczną, ponieważ gdy dzwoniłem się
    dowiadywać co i jak, konsultant potwierdził fakt wypełnienia umowy
    online, czekał tylko na podpisany egzemplarz na papierze.

    Tyle pierwszej części sagi...

    Skoro okazało się że jednak musze wysłać aneks pocztą, wypełniłem go raz
    jeszcze online i wysłałem listem poleconym 28.09.2005, odebrano go
    03.10.2005. Dziś (20.10.2005), dzwoniąc z zapytaniem jak się sprawa
    toczy, pani uprzejmie (grrr...) powiadomiła mnie że i owszem, umowa
    została wprowadzona do systemu 04.10.2005, jednak nie zachowałem
    30-dniowego terminu wypowiedzenia i przez jeden miesiąc zapłacimy jak za
    umowę na czas nieokreślony. Nadmienię tylko, iż w panelu Neostrady
    pisze, tu cytat: "Twoja umowa na Neostradę TP kończy się za mniej niż 15
    dni! Przedłuż umowę na kolejny rok! (po upływie tego terminu umowa
    zostanie przedłużona na czas nieokreslony)"

    I teraz pytanie: czy mogę jakoś uniknąć płacenie wyższego abonamentu za
    1 miesiąc (jak za umowę na czas nieokreślony), przecież to nie ja
    zawaliłem, tylko babsztyle w Telepunkcie (choś nie mam na to
    jednoznacznego dowodu (potwierdzonej kopii).

    Jakies sugestie?

    Dzięki i pozdrawiam,
    Łukasz.

    PS. Sorki że takie długie:)

  • 2. Data: 2005-10-20 09:11:27
    Temat: Re: [długie] Przedłużenie umowy Neostrada
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > tylko babsztyle w Telepunkcie (choś nie mam na to jednoznacznego dowodu

    Bardzo latwo. Wyraz swoja wole nieprzedluzania umowy w momencie zmiany jej
    warunkow. Zaznacz, ze oznacza to nie rozwiazanie umowy z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia, tylko wole niekontynuowania umowy z przyczyny zmiany warunkow
    przez Operatora (koniec promocji). Nastepnie w pismie zaznacz wole
    podlaczenia neostrady o konkretnej opcji ze skorzystaniem z okreslonej
    promocji. :-) Co prawda... nie wiem, czy nie trzeba bylo jednak na 30 dni
    wczesniej... Teraz moze bedziesz musial czekac na ponowne podlaczenie.

    Pozdrawiam,

    Tiger