  • 1. Data: 2005-10-20 09:38:04
    Temat: poczta - odszkodowanie
    Od: "Loolek" <l...@t...to.ile.wlezie.gabo.pl>

    Witam,

    czy jest szansa na wyciagniecie od poczty wiekszych pieniedzy niz te ktore
    mi proponuja ok 400zl. za zagubiona/skradziona paczke miedzynarodowa??
    wartos odszkodowania przez nich proponowanego nie jest nawet polowa wartosci
    paczki.

    pozdrawiam p.

  • 2. Data: 2005-10-20 10:00:55
    Temat: Re: poczta - odszkodowanie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-20 11:38, Loolek wrote:

> [...]
    > wartos odszkodowania przez nich proponowanego nie jest nawet polowa wartosci

    Zadeklarowałeś wartość przesyłki? Ubezpieczyłeś ją?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 3. Data: 2005-10-20 10:07:48
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Loolek napisał(a):
> [...]
    > wartos odszkodowania przez nich proponowanego nie jest nawet polowa wartosci
    A czy poczta wie jaka byla wartosc paczki? Czy zostalo to gdzies
    zadeklarowane? Czy bylo wykupione ubezpieczenie na rzeczywista wartosc
    przesylki?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-10-20 10:12:49
    Od: "Loolek" <l...@t...to.ile.wlezie.gabo.pl>

    >Zadeklarowałeś wartość przesyłki? Ubezpieczyłeś ją?

    Niestety ale nie.

  • 5. Data: 2005-10-20 10:27:21
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-20 12:12, Loolek wrote:

    > Niestety ale nie.

    W takich wypadkach trzeba by zobaczyć co na to regulamin poczty i jak on
    traktuje takie przypadki. Zapewne są to jakieś sztywne kwoty w
    zależności być może od wagi oraz miejsca docelowego przesyłki. Tutaj nic
    więcej nie poradzisz.

  • 6. Data: 2005-10-20 11:57:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Loolek napisał(a):
    > Niestety ale nie.
    To na jakiej podstawie poczta ma Ci uwierzyc jaka byla wartosc paczki?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-10-20 16:07:19
    Od: "Loolek" <l...@t...to.ile.wlezie.gabo.pl>

    > To na jakiej podstawie poczta ma Ci uwierzyc jaka byla wartosc paczki?

    a na jakiej podstawie ja mam sie martwic nie o to jak szybko paczka
    dojdzie, tylko czy ona WOGOLE dojdzie? wnioskujesz ze wysylajac paczke przez
    poczte zasaiadam automatycznie do stolu ruletki, i niestety to chyba prawda.

  • 8. Data: 2005-10-20 19:37:07
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 12:07:48 +0200, badzio napisał(a):

    > A czy poczta wie jaka byla wartosc paczki? Czy zostalo to gdzies
    > zadeklarowane? Czy bylo wykupione ubezpieczenie na rzeczywista wartosc
    > przesylki?

    A inne pytanie. Czy mozna cos zrobic jesli zaplacilem za priorytetowa
    przesylke, ponaklejalem odpowiednie znaczki a przesylka doszla pozniej niz
    zapewniala mnie poczta i ich regulamin. To co ja zazwyczaj robie to : szlag
    mnie trafia ... ale to chyba nie najlepsze rozwiazanie :P Przytrafilo mi
    sie to juz w 6/10 przypadkow ... to zdecydowanie za duzo moim zdaniem.

    Najlepszy ubaw mialem z listem priorytetowym, ktory przylecial z Ameryki.
    Stempelki pokazywaly :
    3.01 - los angeles
    3.01 - chicago
    5.01 - gdansk
    10.01 - warszawa - poczta glowna
    12.01 - warszawa - bielany 864 (zly kod pocztowy)
    18.01 - warszawa - poczta glowna
    25.01 - warszawa - bielany 846 (adres nieistnieje)
    26.01 - warszawa - poczta glowna
    2.02 - warszawa - bielany 864

  • 9. Data: 2005-10-20 19:44:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 Oct 2005 18:07:19 +0200,
    Loolek <l...@t...to.ile.wlezie.gabo.pl> screamed:

    Nie odpowiedziałeś na zadane pytanie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 21:44:33 user up 10770 days, 9:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every solution breeds new problems.

  • 10. Data: 2005-10-21 00:28:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <b...@j...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A inne pytanie. Czy mozna cos zrobic jesli zaplacilem za priorytetowa
    > przesylke, ponaklejalem odpowiednie znaczki a przesylka doszla pozniej niz

    W zasadzie to nic... Termin doręcznie przesyłki priorytetowej
    nie jest przez PP gwarantowany...

> [...]
    > 12.01 - warszawa - bielany 864 (zly kod pocztowy)
    > 18.01 - warszawa - poczta glowna
    > 25.01 - warszawa - bielany 846 (adres nieistnieje)

    A czy mógłbyś podesłać na priv skan tej przesyłki z tymi
    stemplami? Oczywiście z zamazanymi danymi dotyczącymi
    nadawcy i odbiorcy...

    Pozdrawiam

    Piotr