  • 11. Data: 2003-03-05 09:52:01
    Temat: Odp: ochroniarz
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    > Dzieki za odpowiedz, ale nie moge nigdzie znalezc takiej ustawy. Szukałam
    na
    > różnych stronach i nic nie ma na ten temat.

    W ubiegłe wakacje ochraniałem rokowisko w Węgorzewie, koledzy stojacy na
    bramce mieli obowiazek przeszukiwać
    "wszystkich", polegało to na tym:
    -czy zgadza sie pan/pani an dobrowolne przeszukanie?
    Jeśłi nie zgodził/-a się to dowidzenia.
    Wiadomo nie przeszukiwało sie matek z dziecmi i rodzin, głównie chodziło o
    nie ciekawe typki bo kilak lat wcześniej
    policjanta zadźgali.

  • 12. Data: 2003-03-05 10:28:30
    Temat: Re: ochroniarz
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wojciech Szweicer" <p...@w...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Ba jak kiedys "po drodze" wdepnalem do teatru po bilety to pani ochroniarz
    chciala mi ananasa rozlupac na pol. Torbe "w rekawiczkach" przejrzala
    dokladnie. To bylo w tym tygodniu jak lupnęli teatr w ruskich. Torby z
    laptopami nalezalo otworzyc.
    A zdejmowaliscie juz buty na lotnisku, bo ja kilka razy.

  • 13. Data: 2003-03-05 11:13:30
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Wed, 05 Mar 2003 09:06:18 +0100, Wojciech Szweicer
    <3...@w...onet.pl> napisał/a:

    > Ale zdaje sie na lotnisku mozna poprosic, zeby nie bylo przy wszystkich.

    Jeśli do kontroli osobistej to tak :-)
    Jak przy wszystkich każą Ci otworzyć bagaż,to nic Ci nie pomoże proszenie.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 14. Data: 2003-03-05 12:22:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003, KK wrote:

> [...]
    >+ > > kolejce...Wszystkie panie musiały otwierać swoje torebki,
    >+ Ba jak kiedys "po drodze" wdepnalem do teatru po bilety to pani ochroniarz

    Ananasa ??
    To takie jajkowate ?
    Z wystającymi "dingsami" ?
    Jakieś 150..200g waży ?
    I powierzchnia taka w graniastosłupy ?

    To dawniej się nazywało "granat obronny F-1, rzucać tylko z ukrycia" !
    :)

    pzdr, Gotfryd (kojarzący)