  • 11. Data: 2009-10-10 12:57:05
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Qbek pisze:
    > Wydaje mi sie, ze najlepiej było by zwrócić sie do wszystkich o
    > usuniecie danych. Z zasady serwisom nie powinno zależeć na jak
    > najszerszej bazie lecz na jak najbardziej aktualnej.

    Pozornie... ja kiedyś walczyłem z PKT, dopiero pogonienie siekierą
    domokrążcy poskutkowało zaprzestaniem nękania mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2009-10-10 14:55:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 12:23:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Sprostuję oczywiste nieprawdy: jeśli przedsiębiorca wynajmie biuro,
    > to będzie to co najwyżej dodatkowe miejsce wykonywania przez niego
    > działalności gospodarczej. Natomiast miejsce zamieszkania z definicji (z
    > ustawy) jest zawsze siedzibą przedsiębiorcy i adres ten jest jawny,
    > nawet jeśli przedsiębiorca wynajmie sobie kilka dodatkowych biur.

    Adres zamieszkania przedsiębiorcy jest jawny tylko w przypadku kiedy jest
    jednocześnie adresem wykonywania działalności, przynajmniej od kiedy
    wprowadzili EDG-1. W rubryce "14" podajesz "Adres głównego miejsca
    wykonywania działalności" (jeśli jest inny od adresu zamieszkania) i ten
    adres jest potem widoczny w rejestrze przedsiębiorców.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-10-10 15:06:52
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl>

    > Myślisz że urzędnicy palą te rejestry jak pewne osoby inne dokumenty przy
    > zmianie ustrojowej? Nie ma tak dobrze. To są dane DG, ona była i tak już
    > zostanie. Siedziba (miejsce zamieszkania) przedsiebiorcy potrzebne mogą
    > być na przykład klientowi, który chce złozyć reklamację do sprzedawcy.
    > Trzeba bowiem pamietać, że nie ma tu znaczenia, czy dana osoba nadal
    > prowadzi DG, czy nie.

    Że niby klient może skutecznie złożyć reklamację do niedziałającej już firmy
    ???

  • 14. Data: 2009-10-10 16:33:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-10-2009 o 16:55:21 scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wykonywania działalności" (jeśli jest inny od adresu zamieszkania) i ten
    > adres jest potem widoczny w rejestrze przedsiębiorców.

    Może zacznijmy od tego, jakie dane są wpisywane do EDG i czy dostęp jest
    do całości czy tylko do pozbioru tych danych. Potem będzie już z górki

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2009-10-10 17:14:02
    Od: <s...@a...pl>

    > Że niby klient może skutecznie złożyć reklamację do niedziałającej już firmy
    > ???

    Do osoby fizycznej, która prowadziła DG - tak, jak najbardziej może.

  • 16. Data: 2009-10-10 18:08:57
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message
    Dnia 10-10-2009 o 10:32:26 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

> [...]
    > mozna.
    > Powinno kazdemu sie to tlumaczyc, by zakladajac jakakolwiek dzialalnosc
    > nie rejestrowal tego na adres zamieszkania i zadnych danych prywatnych.
    > Wystarczy wynajc doslownie 4m2 biura w ktorym bedzie krzeslo i telefon
    > ewentualnie z faksem:)
    > Na telefon mozna zalozyc przekierowanie... Do biura mozna nawet wcale nie
    > chodzic, miec tak naprawde w wszystko w domu, ale oficjalnie adres zawsze
    > bedzie adresem biura.
    > Taka operacja nie jest droga a daje kompletny spokoj po zamknieciu

    Kolejny popis kompetencji. Zniknij już.

    --
    Tomek
    ------------------------------

    Masz jakies kompleksy czy jak?
    A czytac i rozumiec co czytasz potrafisz, czy tak dla jaj chcesz blysnac
    brakiem zrozumienia?
    W ksiazce telefonicznej czy panoramie firm, bedzie adres biura i tylko biura
    a niwe domowy - bo o to chodzi w calym tym watku. Jesli jednak chcesz
    dolozyc o calkowita tajemnice adresu zamieszkania stworz nowy watek lub
    napisz takowe pytanie jako OT.
    Jesli ja mowie o masle w sklepie to po co dyskutowac o tym, ze jest robione
    z mleka? Czy rozumiesz analogie?
    Jesli nie to wrzyc mnie do KF i bedziesz mogl spac spokojnie... jak nie
    wiesz jak, zapytaj - pomoge ci.

  • 17. Data: 2009-10-10 18:52:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    To jest grupa o prawie, a nie o cierpieniach młodego Wertera,
    także naprawdę źle trafiłeś.

    Co do meritum - oczywiście można płacić za nieużywane biuro, jednak
    jest to wykroczenie polegające na niezgłoszeniu faktycznego miejsca
    prowadzenia DG - co może mieć też ciekawe konsekwencje podczas
    jakiejkolwiek kontroli.

    No i oczywiście nie chroni to w żaden sposób adresu zamieszkania,
    o czym sam się przekonałem - więc zapewniam cie że bredzisz.

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2009-10-10 19:20:53
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomek" napisał:
> [...]
    > jest to wykroczenie polegające na niezgłoszeniu faktycznego miejsca
    > prowadzenia DG - co może mieć też ciekawe konsekwencje podczas

    a czy wy wiecie że DG nie musi posiadać siedziby???????
    domyślam się ze ta osoba siedziby niemposiadała, bo dziwne by było prowadzić
    DG w miejscu zamieszkania:O)
    w każdym razie czy prywatne adresy i telefony osoby prowadzącej DG też są
    jawne, czy to tylko korupcja i kupczenie danymi przez urzędasuf?:O)

  • 19. Data: 2009-10-10 19:27:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Paź, 21:20, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > a czy wy wiecie że DG nie musi posiadać siedziby?

    Akurat w kategoriach prawnych kazda DG musi posiadac siedzibe i nie ma
    fizycznej mozliwosci zeby takiej siedziby nie posiadala :)

    Nie wiem jak jest w kategoriach "żeczfistosci Papóf Smerwuw" :0)

  • 20. Data: 2009-10-10 19:49:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl>

    > Do osoby fizycznej, która prowadziła DG - tak, jak najbardziej może.

    Może zgłosić roszczenie i tyle