  • 1. Data: 2007-02-14 18:11:21
    Temat: obowiazki kierownika budowy- bloto na drodze
    Od: b...@A...ap.krakow.pl

    Witam,
    Na drodze ktora jezdze do pracy
    ciezarowki wyjezdzajace z budowy zostawiaja
    masy blota, Moje auto dzien w dzien wyglada
    jak po rajdzie terenowym, a przejscie piechota
    jest niemozliwe, na przystanek autobusowy woze corke
    samochodem, bo musialaby isc w gumiakach i sie przebierac ...

    Droga jest droga gminna, ale bloto jest juz zawleczone nawet na powiatowa

    Teraz pytanie - jak zmusic kierownika budowy
    do ogruzowania drogi ?

    Nie wiem jak polskie przepisy, ale wiem ze w USA
    jakos sobie z tym radza, bo przy budowie stoi umyslny
    i po prostu myje kola zanim ciezarowka wyjedzie na droge
    i nie sadze zeby to robil z czystej przyzwoitosci ... :-)

    Pozdrawiam, Olaf

  • 2. Data: 2007-02-14 20:22:11
    Temat: Re: obowiazki kierownika budowy- bloto na drodze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@A...ap.krakow.pl wrote:

    > Teraz pytanie - jak zmusic kierownika budowy
    > do ogruzowania drogi ?

    To nie tyle kierownik budowy, tylko inwestor musi zapewnić "sprzątanie
    po sobie".

  • 3. Data: 2007-02-14 21:12:35
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > i po prostu myje kola zanim ciezarowka wyjedzie na droge
    > i nie sadze zeby to robil z czystej przyzwoitosci ... :-)

    W Polsce też tak się robi. Widziałem to na własne oczy. W przypadku gdy na
    drodze jest syf wywieziony z budowy, to przyjeżdża Staż Miejska i karze
    odpowiedzialnego za ten stan rzeczy mandatem. Proponuje zacząć od
    poinformowania stosownych służb.

    grzech

  • 4. Data: 2007-02-14 21:42:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <b...@A...ap.krakow.pl> napisał w wiadomości

    Zabrudzanie drogi to wykroczenie. Powiadomić Straż Miejską albo Policję.
    Podejrzewam, że jeden mandat wystarczy, by pozostali kierowcy myli koła przed
    wyjechaniem.

  • 5. Data: 2007-02-15 10:10:35
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Zabrudzanie drogi to wykroczenie. Powiadomić Straż Miejską albo Policję.
    > Podejrzewam, że jeden mandat wystarczy, by pozostali kierowcy myli koła

    to niestety nie jest ich obowiazek tylko inwestora, ktory powinien postawic
    myjke i nakazac myc.

  • 6. Data: 2007-02-15 13:38:46
    Od: noname <n...@n...pl>

    b...@A...ap.krakow.pl napisał(a):
> [...]
    > jest niemozliwe, na przystanek autobusowy woze corke
    > samochodem, bo musialaby isc w gumiakach i sie przebierac ...

    potwierdzam - ktoś z budowy w mojej okolicy jeździł maszyną ze
    szxczotkami i sprzątał na bieżąco 2 droig. aż się zdziwiłem.
    inna sprawa, że wystarczyłby jeden koleś z myjką ciśnieniową który
    obmywałby koła :)

  • 7. Data: 2007-02-15 21:54:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > to niestety nie jest ich obowiazek tylko inwestora, ktory powinien postawic
    > myjke i nakazac myc.

    Byśmy się nawzajem nie licytowali, to zastanów się, kto zapłaci mandat. Ja
    sądzę, ze kierujący, który zabrudził drogę.

  • 8. Data: 2007-02-15 22:19:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Byśmy się nawzajem nie licytowali, to zastanów się, kto zapłaci mandat.
    > Ja sądzę, ze kierujący, który zabrudził drogę.

    Ale teraz to mówisz o kierowcy pojazdu, a nie kierowniku budowy ;)

  • 9. Data: 2007-02-15 23:43:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d13fa4-7qb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale teraz to mówisz o kierowcy pojazdu, a nie kierowniku budowy ;)

    A pisałem gdzieś o kierowniku budowy?

  • 10. Data: 2007-02-16 16:20:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eqvu09$8ef$1@atlantis.news.tpi.pl grzech
    <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > na drodze jest syf wywieziony z budowy, to przyjeżdża Staż Miejska i
    > karze odpowiedzialnego za ten stan rzeczy mandatem. Proponuje zacząć od
    A w przypadku jak kombajn lub ciągnik wyjeżdża z błotnistego pola na drogę i
    roznosi po niej znaczne ilości rdzennie polskiej gleby, a niekiedy i część
    płodów rolnych?

    --
    Jotte