  • 31. Data: 2015-12-26 00:06:40
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-25 22:55, RD wrote:
    >> Prawo się
    >> ignoruje.
    > To co Ty tutaj jeszcze robisz?

    Troluje. O dziwo dość skutecznie. Trzeba czasem poluzować krawat innym.

    > Wyobrażam sobie. Wyobrażam sobie też, że jeśli mam takie marzenie, to
    > przeszukuję strony NASA w języku angielskim, którym się posługuję i
    > znajduję ogłoszenia o pracę. Nie wyobrażam sobie jednak, żeby NASA
    > gwałciła prawa innych krajów umieszczając ogłoszenia o pracę na
    > portalach prowadzonych przez polskie spółki wyłącznie w języku
    > angielskim, niezgodnie z Ustawą o języku polskim.

    Zabawne. Ogloszenie w języku angielskim o pracę w NASA (chodzi o
    rekrutajce astronautów) pojawiło sie w kilku portalach w pl w formie
    oryginalnej, de facto nawet bez wiedzy NASA. Co za brak poszanowania
    ustawodawstwa bananowych republik i Ważnych Europejskich Krajów Troche
    Dalej Od Środka Niż Ważniejsze!

    Zejdź na ziemię. Nikt nie będzie na powaznie traktował wypocin kilku
    przygłupów z sejmu ktorzy nie potrafią pojąć że sa media gdzie granic
    nie ma. Dziadowski patriotyzm. Kolejne prawo pozbawione sensu. Moving on.

  • 32. Data: 2015-12-26 00:58:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-25 o 22:55, RD pisze:

    > Nie wyobrażam sobie jednak, żeby NASA
    > gwałciła prawa innych krajów umieszczając ogłoszenia o pracę na
    > portalach prowadzonych przez polskie spółki wyłącznie w języku
    > angielskim, niezgodnie z Ustawą o języku polskim.

    Ale ogłoszenie NASA nie łamie żadnego paragrafu tej ustawy.
    Ogłoszenie takie (w języku obcym) ani nie jest realizacją zadań
    publicznych, ani realizacją prawa pracy a już na pewno nie przez NASA.
    Więc jak chcesz podyskutować o konkretach a nie o patriotyzmie na
    zadupiu, to napisz dokładnie, który artykuł tej ustawy wg Ciebie narusza
    takie ogłoszenie.

  • 33. Data: 2015-12-26 08:42:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Reszta świata ma taką ustawe w dupie. Chamy i prostackie lewaki.

    Powiem więcej: Reszcie świata to zwisa i powiewa taki kraik nad Wisłą,
    gdzie ludkowie gadają w swoim narzeczu.
    Ten kraik ma mówić w języku "reszty świata", bo taka jest jego rola jako
    niewolników.
    Ich obowiązkiem jest rozumienie tego, co mówi właściciel i staranne
    wykonywanie poleceń.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 34. Data: 2015-12-26 09:02:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-26 08:42, Wiesiaczek wrote:
    > Powiem więcej: Reszcie świata to zwisa i powiewa taki kraik nad Wisłą,
    > gdzie ludkowie gadają w swoim narzeczu.

    Tu się zgadza.

    > Ten kraik ma mówić w języku "reszty świata", bo taka jest jego rola jako
    > niewolników.

    Tylko kto jest rasa Panów? Mędrcy Syjonu? Reptilianie? Pociągnij ten
    temat, wydaje się być szalenie interesujący.

  • 35. Data: 2015-12-26 09:04:08
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Zaś ja Ci wyjasnilem że dla pewnych grup zawodowych tłumaczenie na PL
    > jest niemozliwe z braku pojęć bądź kompletnie błednych tlumaczeń
    > (zgadnij z czego to jest: cienkokońcówkowy albo programista niskiego
    > poziomu). Ochydne imperialistyczne amerykanizmy są nie do unikniecia.

    "Ochydne" - i wszystko jasne! :)

    > Wyobraź sobie że chcialbys pracować w NASA. Ogłoszenia są w EN.
    > Rozumiem, że sugerujesz aby omijać takiego pracodawce z daleka i
    > zajmowac sie handlowaniem marchewką w swojskim języku? Świetny pomysł.

    Coś w tym jest...
    Dlaczego w NASA nie mogliby pracować Amerykanie a Polacy np. w polskich
    stoczniach, polskich hutach, polskim rolnictwie?

    > 40 książek. Nikogo. Ktos mi jednak zarzucał że nie uzywam języka. Może i
    > słusznie.

    Słusznie:)

  • 36. Data: 2015-12-26 09:20:34
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Tu się zgadza.

    > Tylko kto jest rasa Panów? Mędrcy Syjonu? Reptilianie? Pociągnij ten
    > temat, wydaje się być szalenie interesujący.

    To prawda, że temat interesujący, ale wykracza poza temat tego wątku.
    Dlatego tylko w skrócie:

    Nie pisałem o "rasie Panów", bo związek z rasą jest dosyć luźny, chociaż
    wyraźnie występuje.

    Reptilianie? Sprowadzasz dyskusję na manowce od razu na wstępie:)

    Może przy innej okazji lub w innym wątku porozmawiamy o tym, kto
    sprowadził Polaków do roli taniej siły roboczej pracującej w obozach
    pracy lub jeśli wolisz - w korporacjach, marketach, montowniach
    należących do ludzi z zewnątrz?.
    To ci ludzie są właśnie Panami i oni dyktują, w jakim języku Polacy mają
    rozmawiać. A Ty wyraźnie stoisz po ich stronie.
    Niestety, jeśli nie należysz do tej elity, to jest to żałosne: Stawiasz
    się w pozycji psa pilnującego podwórka swojego właściciela.

  • 37. Data: 2015-12-26 09:40:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-26 09:20, Wiesiaczek wrote:
    > Reptilianie? Sprowadzasz dyskusję na manowce od razu na wstępie:)

    OK, czyli wykluczamy ciężki przypadek psychiatryczny.

> [...]
    > sprowadził Polaków do roli taniej siły roboczej pracującej w obozach
    > pracy lub jeśli wolisz - w korporacjach, marketach, montowniach

    A czy inne narody są ciemiężone w równy sposób w obozach pracy? Tacy
    bracia Słowacy? Szwedzi? Eskimosi? Bo widzisz, w przebieglości swej
    wymyśliłem, że jeśli znajdzie się Naród Umiłowany który nie pracuje w
    korpo to będzie rasa Panów. Genialne, nie? To teraz proszę, wyliczaj.
    Metodą dedukcji uda nam się dojśc do sedna.

    > To ci ludzie są właśnie Panami i oni dyktują, w jakim języku Polacy mają
    > rozmawiać. A Ty wyraźnie stoisz po ich stronie.

    Bo ja zawsze stoje tam gdzie stali rept^M^M^M^Mzomo.

    > Niestety, jeśli nie należysz do tej elity, to jest to żałosne: Stawiasz
    > się w pozycji psa pilnującego podwórka swojego właściciela.

    Tak tak. Słusznie. Należy, rozumiesz, kopać rowy w puszczy
    białowieszczańskiej. Tylko praca fizyczna pozwala na osiągnięcie pełnej
    wolności od niewolniczej pracy w korporacjach. Wyzwolenie przez odciski!

    Wygląda na to że jednym z najlepszych miejsc na ziemii będzie ta druga
    Korea. Korpo = zero, a obozy pracy są *naprawdę* obozami pracy a nie
    przemalowanymi marketami, montowniami należącymi do burżuazji. Prawdziwa
    Wolność.

  • 38. Data: 2015-12-26 10:55:28
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-24 o 10:59, RD pisze:

    > Ustawa o języku polskim.
    >
    > To dobry moment dla Ciebie, żebyś tam zajrzał, abyś w przyszłości nie
    > zadawał takich głupich pytań w odniesieniu do języka polskiego.

    To dobry moment dla Ciebie, żebyś ją przeczytał ze zrozumieniem, abyś w
    przyszłości nie pisał takich pseudopatriotycznych głupot.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2015-12-26 17:02:04
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > OK, czyli wykluczamy ciężki przypadek psychiatryczny.

    Oby nie pochopnie.

> [...]
    > korpo to będzie rasa Panów. Genialne, nie? To teraz proszę, wyliczaj.
    > Metodą dedukcji uda nam się dojśc do sedna.

    Różnie bywa. Bracia Węgrzy, na ten przykład, bronią się skutecznie i
    nawet opodatkowali obcokrajowcom ich supermarkety.
    To kwestia chyba samooceny narodowej czy cóś takiego?
    Polaczki za to zawsze byli zafascynowani lizaniem dupy hamerykanom.
    Oczywistym jest, że bez wzajemności.

    > Bo ja zawsze stoje tam gdzie stali rept^M^M^M^Mzomo.

    Eee... zaraz... aaa... oj, ale się obśmiałem... No Ty jak zapodasz
    dowcip to boki zrywać.

    > Tak tak. Słusznie. Należy, rozumiesz, kopać rowy w puszczy
    > białowieszczańskiej. Tylko praca fizyczna pozwala na osiągnięcie pełnej
    > wolności od niewolniczej pracy w korporacjach. Wyzwolenie przez odciski!

    Skoro tylko to potrafisz to o co Ci chodzi?
    Naturalnie część populacji nawet tego nie potrafi, więc tacy mają etat
    psa podwórkowego i szczekają. Tu nie potrzeba żadnych kwalifikacji.
    Wystarczy jako przykład poczytać prasę (i inne media) należące do
    kolonizatorów w Polsce. Nawet ortografia nie jest im potrzebna,
    wystarczy psie oddanie i zapał.

> [...]
    > Korea. Korpo = zero, a obozy pracy są *naprawdę* obozami pracy a nie
    > przemalowanymi marketami, montowniami należącymi do burżuazji. Prawdziwa

    Wbrew ironii, sytuacja w obu krajach ma ze sobą wiele wspólnego.
    Różnica jest tylko w tym, że w Korei środki produkcji należą do
    Koreańczyków, a Korea jest krajem suwerennym. Czujesz to?

  • 40. Data: 2015-12-26 17:59:06
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-26 o 17:02, Wiesiaczek pisze:

    > Wbrew ironii, sytuacja w obu krajach ma ze sobą wiele wspólnego.
    > Różnica jest tylko w tym, że w Korei środki produkcji należą do
    > Koreańczyków, a Korea jest krajem suwerennym. Czujesz to?

    I jej obywatele też.
    Puknij się w łeb idioto. Ostatnio to bardzo modne wśród inteligencji
    sejmowej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr