  • 1. Data: 2002-04-27 15:40:31
    Temat: numer KRS
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam,

    Potrzebuję znaleźć numer KRS pewnej firmy.
    Wiem, że powinnam się zwrócić z tą sprawą do Sądu Gospodarczego.
    Ale teraz pytanie:
    - czy bez problemu podadzą mi ów numer
    - jakie informacje lub upoważnienia powinnam mieć ze sobą (jeżeli
    jakieś są wymagane)
    - czy bez problemu będę mogła otrzymać pełny wypis dotyczacy spółki
    - czy może są jakieś inne sposoby

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-04-27 17:46:27
    Temat: Re: numer KRS
    Od: "LegiM" <m...@o...pl>

    Musisz się udać do Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego.
    Tam dostaniesz potrzebne druki oraz blankiet przekazu pocztowego z numerem
    konta na który wpłacisz 35zł
    (30 zł za wydanie odpisu aktualnego oraz 5 zł za podanie numeru KRS).
    Wypełnione druki oraz dowód wpłaty przedstawiasz w CI KRS.
    Żadnych upoważnień nie potrzebujesz, ani nie musissz wykazywać interesu
    prawnego aby otrzymać taki odpis.

    .

  • 3. Data: 2002-04-30 10:32:00
    Od: "Wojciech Marczak" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    kulka <k...@N...net> napisał(a):

> [...]
    > --
    >
    > k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    > Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

    no więc tak
    jak nie znasz numeru krs ( rejestracja krs obejmuje cały kraj ) to dobrze
    zebyś znała:
    - numer regon,
    - nr pesel jeśli jest to osoba fizyczna,
    - jak spólka była uprzednio zarejestrowana w rejestrze handlowym nr RHB,

    zadnych informacji i upowaznien nie musisz ze soba mieć - rejestr jest
    jawny !!!! odpis tez wydaza ci bez zadnego problemu pod warunkiem że podasz
    im numer z krs

    pozdrawiam
    wojciech

  • 4. Data: 2002-05-23 12:53:27
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Powinni Ci podac bez problemów te dane sa jawne.
    PN

  • 5. Data: 2002-05-23 13:11:33
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pedro" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Powinni Ci podac bez problemów te dane sa jawne.

    Wypełniasz druk CI KRS-COD, płacisz w Biurze Podawczym _przelewem_
    (nie znaczki opł. skarbowej czy sądowej) 30 zł, czas zależy od ilości
    wniosków (np. dzisiaj rano w Poznaniu 10 min - wielka pochwała dla
    Sądu). Nie są potrzebne żadne inne upoważnienia, druki czy załączniki.

    Kotewka
    k...@w...pl