  • 1. Data: 2002-04-27 16:40:41
    Temat: przedruk artykułów, zdjęć, itp. opublikowanych w gazetach
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy wolno mi zamieszczać na prywatnej, niekomercyjnej stronie WWW artykuły
    (przedruk artykułów), zdjęć, itp. opublikowanych w gazetach - oczywiście
    podając źródło,
    np. [źródło: Newsweek, nr XX, strona XX] lub [fot. imię nazwisko]?

    Czy mogę robić to bez wiedzy redakcji?

    Art. 25.1. Ustawy o Prawach Autorskich reguluje rozpowszechnianie w celach
    informacyjnych w prasie, radiu i telewizji.

    Natomiast nie ma nic o internecie, chociaż i ten spełnia tutaj rolę
    podobnego medium.

  • 2. Data: 2002-04-28 09:57:27
    Od: Romek Bieda <r...@i...pl>

    On Sat, 27 Apr 2002 18:40:41 +0200, "*** Wsparcie ***"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Czy wolno mi zamieszczaae na prywatnej, niekomercyjnej stronie WWW artyku?y
    >(przedruk artyku?ów), zdj?ae, itp. opublikowanych w gazetach - oczywi?cie
    >podaj?c 1/4 ród?o,
    >np. [ 1/4 ród?o: Newsweek, nr XX, strona XX] lub [fot. imi? nazwisko]?

    Temat przrabain chybta 1000 razy, poszukaj w arch.

    >Czy mog? robiae to bez wiedzy redakcji?
    >
    >Art. 25.1. Ustawy o Prawach Autorskich reguluje rozpowszechnianie w celach
    >informacyjnych w prasie, radiu i telewizji.
    >
    >Natomiast nie ma nic o internecie, chocia? i ten spe?nia tutaj rol?
    >podobnego medium.
    Najpierw szukaj potem pytaj.
    Poczytaj tekst Anny Kami?skiej i moj na ten temat na stronce
    www.prawnik.net.pl
    Teksty doœc dok?adie opisuj? problem
    Pozdrawiam
    Romek Bieda