  • Data: 2008-01-04 01:52:14
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Franczak wrote:

    > Uczyć się nie muszę.
    > Czy zameldujesz na stałe kogoś kto wynajmuje od Ciebie mieszkanie?

    jesteś niereformowalny beton
    to nie ja bede kogokolwiek meldował, tylko osoba która u mnie będzie
    mieszkała ma obowiązek zrobić to w trzy dni.
    Nawet gorzej właściciel mieszkania ma obowiązek zawiadomić policję
    jeżeli wie, że ktoś mieszkający u niego nie dopełnił obowiązku
    meldunkowego. Też jest na to paragraf w kodeksie wykroczen.

    > E tam. Przyjdę 2 razy do Ciebie "zbierać suchy chleb dla konia", albo
    > sprzedać Ci super odkurzacz i na każdym wykrywaczu mogę z przekonaniem
    > zeznawać, że przebywałem pod wskazanym adresem.

    gadasz jak potłuczony.

    > To dlaczego ludzie tak się cykają, żeby lokatora zameldować na stałe,
    > a często nawet na pobyt czasowy?
    > Wyjaśnij.

    bo są niewyuczalni. i żadne argumenty do starych pierdli już nie
    docierają. Chyba dopiero policjant z mandatem ich może jakoś przekonać.