  • Data: 2008-01-04 00:37:10
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Franczak wrote:

    > Czy zameldujesz na stałe kogoś kto wynajmuje od Ciebie mieszkanie?

    Już Ci przecież napisano, że *nie da się* zameldować kogoś! Meldować się
    *trzeba* samemu (z jednym małym wyjątkiem - art. 9a u o ewidencji
    ludności i dowodach osobistych). W opisanym przypadku właściciel ma
    *obowiązek* potwierdzić pobyt, o ile najemca tam faktycznie mieszka. A
    jak się wymiguje - art. 147 KW.

    > To dlaczego ludzie tak się cykają, żeby lokatora zameldować na stałe,
    > a często nawet na pobyt czasowy?

    Bo nie znają art. 9 ust. 2b UoELiDO i wydaje im się, że meldunek daje
    meldującemu się jakieś prawa do lokalu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak